Doctor safaei contact

تزریق بوتاکس و مقدار مصرف آن

تزریق بوتاکس و مقدار مصرف آن

تزریق بوتاکس | اندازه بوتاکس

معمولاً مراجعه کنندگان بوتاکس  قبل از انجام عمل بوتاکس یک سوال می پرسند، " من به چه مقدار بوتاکس نیاز دارم؟"

با وجود سادگی این سوال اما پاسخ مناسبی برای این سوال وجود ندارد. میزان بوتاکس (Botox) به چندین موضوع بستگی دارد و همیشه بسته به هر شخص متفاوت خواهد بود. هرچند که متفاوت بودن درمان برای هر مراجعه کننده، موضوعی شگفت انگیز برای او خواهد بود. بسته به اینکه مراجعه کننده مایل به تزریق بوتاکس به کدام ناحیه است میزان بوتاکس متفاوت خواهد بود.

میزان بوتاکس

هریک از بیماران چند واحد بوتاکس نیاز دارند؟

اینکه هر کدام از بیماران به چند واحد بوتاکس نیاز دارند به عوامل مختلفی همچون سن، وزن، جنسیت، سبک زندگی رنگ پوست و ... بستگی دارد. یک عامل تاثیر گذار دیگر این است که بوتاکس به کدام یک از نواحی تزریق می شود. تزریق بوتاکس پیشانی، بوتاکس دور چشم، بوتاکس خط لبخند، بوتاکس ابرو هریک به میزان واحد خاصی بوتاکس نیاز دارد.

دکتر صفایی | دوز بوتاکس

تعبیر مختلف زیبایی به هنگام تزریق بوتاکس

برخی از افراد دوست دارند بعد از تزریق بوتاکس عضله ای که بوتاکس به آن تزریق شده استکاملا فریز شود و حرکتی نداشته باشد، درحالی که برخی می خواهند اندکی حرکت روی عضلات بوتاکس شده باقی بماند.(برای مثال برخی خانم ها ترجیح می دهند که پیشانی شان کامل صاف و بدون حرکت باشد، در حالی که بسیاری  آقایان ترجیح می دهند اندکی حرکت در پیشانی شان باقی بماند).

اندازه تزریق بوتاکس

بوتاکس و نقاط قوت ماهیچه های مختلف صورت

یک فرد با ماهیچه های قوی پیشانی برای از بین بردن حرکت ماهیچه های پیشانی خود نسبت به فردی با ماهیچه های ضعیف، به تزریق بوتاکس بیشتری احتیاج دارد.

موقعیت های موجود قبل از تزریق بوتاکس

برخی با چین و چروک های زیاد وعمیق طبعاً به میزان تزریق واحد بوتاکس بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند. در نتیجه میزان بوتاکسی که برای آنها می بایست استفاده شود بیشتر است.

فرم صورت و اندازه صورت های متفاوت جهت بوتاکس

برای مثال یک شخص با پیشانی بلندتر میزان بوتاکس بیشتری  برای متوقف کردن حرکت پیشانی خود دارد.

چقدر بوتاکس نیاز دارم

دوز بوتاکس | میزان بوتاکس

تاثیر متابولیسم در بوتاکس

طول درمان و نتیجه گرفتن مراجعه کننده  جهت بوتاکس بستگی به متابولیسم بدن او دارد هرچه متابولیسم بدن سریع تر باشد، فرد باید تعداد دفعات بیشتری جهت تمدید بوتاکس مراجعه کند. برای اینکه متوجه شوید هر بخش از صورت شما تقریباً به چه مقدار بوتاکس نیاز دارد شکل زیر به شما کمک خواهد کرد.

فاصله بین دوره های تزریق بوتاکس به صورت چقدر است ؟

قبل از انجام تزریق بوتاکس بهتر است فرد با پزشک متخصص در زمینه تزریق بوتاکس مشاوره هایی را  انجام دهد و از متخصص در این زمینه سوالاتی را بپرسد. ضمنا فرد می‌تواند با سوال از افرادی که تجربه ی انجام این عمل را داشته اند، نیز اطلاعاتی را کسب کند که ترس کمتری برای انجام این جراحی زیبایی داشته باشد.

دکتر فرامرز صفائی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

به اشتراک بگذارید :