اگر می خواهید برای شام از کربوهیدرات های ساده مثل نان استفاده کنید بهتر است بعد از مصرف سبزیجات یا پروتئین باشد که تحقیقات نشان داده زمانی که به این صورت عمل کند مواد غذایی به آرامی به بدن می رسد.

بیشتر بخوانید

وقتي درگير كاهش، افزايش يا حفظ وزن خود مي شويم، اين اعداد هستند كه براي ما حكم مي كنند، اينكه مثلا كالري رژيم غذائي چند است و يا چند گرم از هر چيز بايد بخوريم

بیشتر بخوانید

امروزه چای سبز به عنوان یکی از محصولات برای کاهش وزن مورد توجه قرار گرفته است و برای افزایش میزان کافئین هر روز صبح در بدن مفید است.

بیشتر بخوانید

پریتونیتیس (سندرم سوراخ شدن روده) زمانی رخ می دهد که بافت پریتونیوم که در دیواره ی داخلی روده قرار دارد و بیشتر قسمت های دستگاه گوارش ما را می پوشاند دچار التهاب یا پارگی می شود.

بیشتر بخوانید