Doctor safaei contact

هزینه پیکرتراشی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله روش برداشت بافت چربی، تخصص و مهارت پزشک جراح و مرکزی که جراحی در آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

انجام همزمان عمل آبدومینوپلاستی و تزریق چربی به باسن امروزه یک روش برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو و بزرگ کردن باسن شده است. با این روش چربی های اضافه را از شکم جدا کرده و به باسن انتقال می دهند.

بیشتر بخوانید

برای ایجاد فرم بهتر بدن روش‌های مختلفی از جمله لیپوساکشن و لیزر لیپولیز وجود دارد از این رو تلاش می‌شود با استفاده از روش‌های مختلفی عوارض ناشی از این روش ها را کاهش داد.

بیشتر بخوانید

يكي از اقدامات لازم در جراحي هاي زيبايي،رفع بدشكلي ها و نازيبایی هاي شكم است.برجستگي بيش ازحد نا متعارف شكم، شلي، افتادگي و چين هاي متعدد پوست شكم هنگام نشستن يا وجود تركهاي فراوان در پوست شکم چنان آزاردهنده است كه بيمار را ترغيب به انجام عمل جراحي ميكند.

بیشتر بخوانید

لیزر لیپولیز، انقلابی بزرگی در حوزه کاهش چربی‌های موضعی، کاهش سلولیت و قوام بخشیدن به پوست به‌وجود آورده است. لیزر لیپولیز برای از بین بردن چربی‌های موضعی و مناطقی از بدن که به ورزش پاسخ نمی‌دهند و در کل لاغری سریع و موضعی ایده آل می‌باشد. این درمان هم برای مردان و هم برای زنان مناسب است.

بیشتر بخوانید

تجمع چربی در شکم و اطراف آن پس از یائسگی یک پدیه شایع در میان اکثر خانمها می باشد. که در این مقاله میخواهیم به علت های آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید

جراحی لیپوساکشن روشی است که می توان با آن تقریبا تمام چرلی های اضافه بدن را از بین برد و انحناها و خطوط ظریف بدن را زیباتر نشان می دهد.

بیشتر بخوانید

جراحی ابدوکینوپلاستی بیشتر افرادی که پوست افتاده ای دارند و بسیار چاق هستند از این روش جراحی استفاده می کنند بخصوص خانم هایی که چند بار زایمان مکرر داشته اند.

بیشتر بخوانید

لیپوساکشن نوعی عمل جراحی پلاستیک است که چربی های اضافی پوست را از بین می برد و امروزه در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید

آبدومینوپلاستی روشی جایگزین برای جراحی زیبایی شکم است که چربی های اضافه شکم را برمیدارد و باعث سفت شدن عضلات شکم و شکمی صاف می شود.

بیشتر بخوانید

به تخریب و ذوب کردن بافت چربی به کمک لیزر، لیپولیز لیزری یا لیزر لیپولیز گفته می شود که جدیدترین، مدرنترین و کم عارضه ترین روش درمان چاقی های موضعی (مثل بازو، شکم، پهلو، ران، پا، زیر بغل، غبغب،صورت، پوست و...) است و تنها روشی است که باعث افتادگی بیشتر پوست نمی شود بلکه به سفت تر شدن آن کمک هم می کند. به این تکنیک در زبان انگلیسی laser lipo lysis گفته می شود .

بیشتر بخوانید

در این روش جراحی زیبایی شکم، پوست و چربی های اضافی شکم برداشته می شود و جدار شکم نیز دوخته می شود و در نتیجه شلی و افتادگی و برآمدگی جدار شکم نیز برطرف می شود. در جراحی زیبایی شکم برش جراحی همان برش عمل سزارین می باشد و بسته به وسعت عمل جراحی ناف جدید ساخته می شود و یا در صورتی که حجم شلی پوست زیاد نباشد از همان ناف قبلی بیمار استفاده می شود.

بیشتر بخوانید

قدامات قبل از ابدومینوپلاستی : ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم ، با هدف رفع چربی و پوست مضاعف شکم انجام گرفته و سبب تناسب اندام در افراد می شود ؛ همانطور که می دانید دریافت نتایج مطلوب از این جراحی ، نیازمند جراح چیره دست و ماهر می باشد.

بیشتر بخوانید

راد پس از عمل دچار مشکلاتی از جمله بازگشت شکم به حالت اولیه می باشد؛ که این نکته قابل پیشگیری می باشد و افراد می توانند از برگشت شکم خود جلوگیری کنند و اجازه این اتفاق را ندهند.

بیشتر بخوانید

بعد از جراحی لیزر لیپولیز فرد باید حتما تحت نظر پزشک قرار بگیرد تا در صورت بروز مشکلات در ناحیه جراحی شده اقدامات لازم را به عمل بیاورند در این نوع جراحی جلسه اول بعد از یک هفته پس از عمل و جلسه دوم ،دو تا سه هفته بعد از عمل لیزر لیپولیز فرد مورد معاینه پزشک قرار میگیرد.

بیشتر بخوانید

اردار شدن بعد از ابدومنیوپلاستی یا همان جراحی زیبایی شکم بلامانع بوده و خانم ها می توانند بارداری را تجربه کنند. اما جراحان پلاستیک به دلیل داشتن برخی از دلایل موارد، توصیه می نند که بهتر است بعد از بارداری و زایمان این جراحی انجام شود.

بیشتر بخوانید

ابدومینوپلاستی مانند هر جراحی غیر سرپایی دیگر عوارض خاصی را به همراه دارد که ممکن است جدی و طولانی باشند. از این رو، همه افرادی که قصد انجام ابدومینوپلاستی دارند باید در مورد تمام خطرات و عوارض بعد از عمل آگاهی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

در مقالات شواهدی دال بر اینکه در بیمارانی که تحت عمل آبدومینوپلاستی قرار می گیرند، ریسک خونریزی بیشتر و در حین و بعد از عمل در ارتباط با فازهای مختلف سیکل قاعدگی وجود داشته باشد، مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید