Doctor safaei contact

قیمت و هزینه پیکر تراشی

قیمت عمل پیکرتراشی

هزینه پیکرتراشی و کانتورینگ بدن (Body Contouring) به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از مهم ترین این عوامل تکنیکی است که با آن بافت چربی اضافی از بین می‌رود یا برداشته می‌شود. به غیر از این، عوامل مهم دیگری نیز وجود دارند که در تعیین نهایی هزینه پیکرتراشی دخیل هستند. در این مقاله درمورد هزینه های پیکرتراشی و انواع روش های آن توضیحاتی را برای شما ارئه خواهیم داد.

پیکرتراشی شکم | هزینه پیکر تراشی

عمل پیکرتراشی

پیکرتراشی می تواند چربی های اضافی را از بین ببرد، قسمت هایی از بدن را شکل دهد و پوست را سفت کند. لیپولیز یک گزینه غیرجراحی است که از سرما، گرما، لیزر و روش های دیگر استفاده می کند. گزینه های جراحی عبارتند از تامی تاک (آبدومینوپلاستی)، لیفت و لیپوساکشن. جراحی، خطرات بیشتر و بهبودی طولانی‌تری دارد، اما معمولاً نتایج قابل‌توجه‌تری ارائه می‌دهد.

نمونه جراحی پیکرتراشی دکتر صفایی | هزینه پیکرتراشی

هزینه پیکرتراشی

به طور کلی کانتورینگ بدن یا پیکرتراشی یک جراحی است که هدف آن تغییر شکل بخشی از بدن است. ممکن است شامل مراحل زیر باشد:

  1. برداشتن پوست اضافی
  2. از بین بردن چربی های اضافی
  3. کانتور یا تغییر شکل قسمتی از بدن

هزینه پیکرتراشی

هزینه های مربوط پیکرتراشی و کانتورینگ بدن به فاکتورها و عوامل متعددی بستگی دارد. برای مثال می‌توان ناحیه جراحی و میزان چربی برداشته شده، تکنیک و روش برای برداشتن چربی، تجربه و مهارت پزشک متخصص، برداشتن پوست اضافی، مرکزی که در آن جراحی انجام شده و خدمات پزشکی که به بیمار ارائه می‌شود اشاره کرد.

علاوه بر این عوامل، موارد دیگری هم هستند که می‌توان به هزینه اتاق عمل و کادر پرستاری، تست های آزمایشگاهی قبل از عمل، لباس و لوازم بعد از عمل، مهارت های جراح و متخصص بیهوشی، حجم چربی که باید حذف شود، مقدار زمان و تلاش مورد نیاز جراح، تعداد مناطقی که باید درمان شوند و ... اشاره کرد.

عوامل موثر بر هزینه پیکرتراشی

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو

به طور کلی قیمت هایی که به پیکرتراشی مربوط می شود مربوط به یک منطقه خاص است، اما واضح است که اگر بیمار در چند ناحیه تحت عمل جراحی قرار گیرد، هزینه های ثابت آن کمتر (مستهلک) می شود.

به طور خلاصه متغیرهای زیادی وجود دارد. تعیین پروتکل و درمانی که باید اتخاذ شود بستگی زیادی به هدف و مناطقی که باید تحت عمل قرار گیرد، دارد. برخلاف جلسات سنتی، پیکرتراشی با توجه به نیاز هر بیمار انجام می شود. تنها در طول ارزیابی است که می‌توانیم تخمین حدودی درمورد هزینه ها داشته باشید.

هزینه پیکر تراشی | دکتر صفایی

هزینه پیکر تراشی

پیکر تراشی بدون جراحی

به لطف پیشرفت های جدید، اکنون می توان چربی های موضعی را کاهش داد و کانتور بدن را بدون نیاز به جراحی بهبود بخشید. ما به درمان‌های کانتورینگ بدن غیرجراحی اشاره می‌کنیم که بهبود سریع‌تری را ارائه می‌دهند و می‌توانند هم برای مردان و هم برای زنان انجام شوند.

گاهی اوقات رسوبات چربی های اضافی در قسمتهایی از بدن وجود که حتی استفاده کردن از یک رژیم غذایی سخت یا یک برنامه ورزشی برای از بین بردن آن‌ها و رسیدن به شکل مطلوب کافی نیست. به همین دلیل، از طریق پیکرتراشی بدن بدون جراحی، می‌توانیم این چربی ها را از بین ببریم.

کانتورینگ بدن | هزینه پیکرتراشی بدون جراحی

بازسازی بدن بدون جراحی چیست؟

کانتورینگ بدن بدون جراحی شامل مجموعه ای از درمان های غیرتهاجمی است که به طور انتخابی سلول های چربی را در نواحی خاصی از بدن مانند باسن، ران ها، شکم، بازوها و غیره تجزیه می کند. به همین ترتیب، درمان هایی هستند که به دفع مایعات و سموم از بدن کمک می کنند.

بازسازی بدن بدون جراحی چیست | هزینه پیکر تراشی

هزینه انواع عمل پیکرتراشی

هزینه لیپوساکشن

لیپوساکشن یک تکنیک جراحی است که رسوبات چربی اضافی زیر پوست را حذف می کند تا زیبایی بدن را بهبود بخشد. در مناطقی از بدن که بیشتر در معرض تجمع رسوبات چربی هستند، مانند باسن، شکم، ران و زانو انجام می شود.
یکی از مهم ترین ملاحظات هنگام بررسی لیپوساکشن، هزینه جراحی است. عواملی که باعث افزایش هزینه های لیپوساکشن می شوند عبارتند از:
•     مناطقی که باید تحت لیپوساکشن قرار گیرند و مقدار چربی که باید برداشته شود
•     تجربه جراح
•     هزینه های اتاق عمل و آزمایشگاه قبل از عمل (تست های آزمایشگاهی ، بیهوشی و غیره)
•     سایر هزینه‌های مرتبط، مانند لباس‌های فشرده که پس از عمل پوشیده می‌شوند و غیره.
هزینه متوسط لیپوساکشن با روش سنتی برای ران یا بازو و برای شکم و باسن متغیر است.

هزینه لیپوساکشن | هزینه پیکرتراشی

هزینه آبدومینوپلاستی

آبدومینوپلاستی  یک عمل جراحی زیبایی است که با هدف از بین بردن چربی و پوست اضافی انجام می شود. از آبدومینوپلاستی برای برداشتن تجمعات بافت چربی شکم، پوست اضافی و شل شدن دیواره عضلانی شکم، استفاده می‌شود. هدف از ابدومینوپلاستی بهبود ظاهر شکم، از بین بردن بخشی از بافت چربی اضافی و تلاش برای برجسته کردن بیشتر عضلات است. علاوه بر مواردی که در بالا درمورد هزینه ها ذکر شد قیمت آبدومینوپلاستی با توجه به تکنیک ابدومینوپلاستی گسترده (سنتی) یا مینی آبدومینوپلاستی متفاوت می‌باشد و ارزیابی پزشکی ضروری است.

هزینه آبدومینوپلاستی | هزینه پیکرتراشی

قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو

هزینه لیپوماتیک

لیپوماتیک که در پزشکی به آن پیکرتراشی نیز گفته می‌شود، جراحی زیبایی است که هدف آن برداشتن چربی های اضافی است. این چربی ها مجددا در سایر نقاط بدن قابل استفاده هستند. لیپوماتیک یکی از پرطرفدارترین تکنیک های لاغری است و حدود 20 سال است که در دنیا رایج است. همانند سایر تکنیک های پیکرتراشی ناحیه تحت درمان، تجربه و مهارت پزشک و همچنن دستگاه های مورد استفاده در این روش در تعیین هزینه لیپوماتیک نقش قابل توجهی دارند.

دکتر صفایی | قیمت پیکر تراشی شکم و پهلو

هزینه پیکر تراشی در تهران

هزینه لیزر لیپولیز

لیزرلیپولیز تکنیک روز  دنیا برای کاهش چربی های اضافی است. این روش با گرم کردن سلول‌های چربی انجام می‌شود. لیزر لیپولیز بهبودی سریع‌تر را به بیمار ارائه می‌دهد و رضایت افرادی را که به دنبال نتایج سریع و قابل توجه هستند افزایش می‌دهد. قیمت ها بسته به تعداد مناطقی که بیمار می خواهد درمان کند متفاوت است. هزینه روش لیزر لیپولیز، نتیجه یک ارزیابی پزشکی از شرایط بیمار است که جنبه های مختلف را در نظر می گیرد.

هزینه پیکرتراشی | هزینه لیزر لیپولیز

هزینه پیکرتراشی با لیزر

تعیین هزینه جراحی لیزر لیپولیز به موارد زیر بستگی دارد:
•     مناطقی که باید درمان شوند
•     مقدار چربی که باید حذف شود
•     تکنیک استفاده شده
•     دستگاه مورد استفاده
•     تجربه و مهارت پزشک
و حتی مرکز بهداشتی که لیپولیزر در آن انجام می‌شود.

به اشتراک بگذارید :