Doctor safaei contact

هزینه جراحی شکم و پهلو چقدر است

هزینه جراحی شکم و پهلو چقدر است

لاغری و تناسب اندام و البته داشتن بدنی خوش فرم خواسته همه خانم ها و آقایان در همه سنین است. اینکه چربی های اضافه در شکم و پهلوها وجود نداشته باشد به بدن فرم زیبایی خواهد داد. البته دستیابی به یک شکم تخت و پهلوهای بدون چربی به همین راحتی هم نبوده و خیلی از افراد به وسیله ورزش به این دست پیدا نمی کنند  به همین دلیل به جراحی زیبایی شکم روی می آورند. وجود چربی اضافی در اطراف کمر و شکم  که باعث اضافه وزن هم می شود ضمن اینکه ظاهر ناخوشایندی دارد. برای کسانی که به جراحی شکم روی می آورند هزینه جراحی شکم اهمیت زیادی پیدا می کند. قطعا همه افراد به دنبال روشی کم هزینه و با کیفیت هستند. اما گاهی راه اشتباه را انتخاب می کنند و سراغ پزشکان تازه کار می روند تنها به این دلیل که هزینه کمتری را پرداخت کنند. این نکته را باید مورد توجه قرار دهید که سلامت شما از هرچیزی اولویت بالاتری دارد.

هزینه جراحی زیبایی شکم | قیمت جراحی زیبایی شکم

هزینه عمل برداشتن چربی شکم | ابدومینوپلاستی شکم | قیمت جراحی ابدومینوپلاستی

تاثیر روش های جراحی شکم بر هزینه جراحی شکم و پهلو

روش‌های مختلفی برای کوچک کردن و جراحی شکم وجود دارد. نوع روش کوچک کردن شکم ، با عواملی همچون شکل و محل شل‌ شدگی شکم تعیین می‌شود. عمل جراحی شکم  یکی از محبوب‌ ترین روشهای عمل جراحی زیبایی شکم  است. جراحی زیبایی شکم بهبود چشمگیری را در تناسب اندام شما  ایجاد می‌کند. جراح زیبایی، به پشتوانه سال‌ها تجربه و تسلط بر دانش روز و تکنیک‌های پیشرفته در بهبود شکل و ظاهر شکم به کمک بانوان و آقایان می‌آید. متخصص در عمل‌های تخصصی جراحی شکم دانش روز و تکنولوژی پیشرفته جراحی زیبایی شکم را با هم درمی‌آمیزد تا بیماران از نتایج زیبا برای بعد از عمل خود شکل رضایت بخشی داشته باشند . با عمل صاف کردن شکم ، علاوه بر اصلاح پوست و چربی اضافه در ناحیه شکم میتوان عارضه ای موسوم به جداشدگی عضله شکمی را نیز برطرف کرد که عبارت است از جدا شدن عضله راست جداره شکم که به ویژه در برخی از زنان پس از بارداری رخ میدهد.

تاثیر روش های جراحی شکم بر هزینه جراحی شکم و پهلو

هزینه جراحی شکم و پهلو | هزینه جراحی شکم

روش های جراحی شکم و پهلو

لیپوماتیک (لیپوساکشن بدون درد) با یک موتور بادی انجام می شود که با هوای فشرده ای سه حرکت نوسان، چرخش و ارتعاش را برای لوله کانولا فراهم می کند. در نتیجه این سه حرکت، یک مسیر مارپیچ ایجاد می شود که بافت چربی را به ذرات ریز تبدیل می کند. لیپوماتیک برای لاغری شکم و پهلو، ران و ناحیه پشت، درمان چاقی صورت شامل رفع غبغب و همچنین بازوها استفاده می شود.

همان طور که از اسم این عمل بر می آید، روش لاغری در ناحیه شکم انجام می شود. بسته به تجمع چربی، برش در ناحیه های زیر شکم، پهلوها، پشت و در ناحیه ناف انجام می شود. پس از تخلیه چربی و ساکشن، محل برش داده شده دوخته می شود. یکی از روش های پیکرتراشی که با استفاده از تکنیک های جراحی تناسب اندام را برای افراد به ارمغان می آورد جراحی شکم است. در این روش با استفاده از ابزاری مخصوص در محل مورد نظر برش هایی را ایجاد می کنند که توسط این برش ها چربی های اضافی از بدن خارج می شوند.

روش های جراحی شکم و پهلو

جراحی شکم و پهلو | لیپوساکشن شکم و پهلو

چه زمان به عمل ابدومینوپلاستی بپردازیم؟

جراحی شکم که به ابدومینوپلاستی (tummy tuck) نیز شهرت دارد طی یک جلسه اندامی زیبا برای افراد به وجود می آورد. عمل آبدومینوپلاستی برای صاف شدن شکم از طریق حذف چربی ها و پوست اضافه شکم بسیار مفید است. عمل ابدومینوپلاستی یا تامی تاک، فرآیندی است که در خلال آن، پوست و چربی اضافه از ناحیه شکم و ماهیچه های سفت دیواره شکم جدا می شود. پزشکان معتقدند عمل آبدومینوپلاستی برای خانم هایی که یک یا چند زایمان داشته اند بسیار مناسب است.

در عمل تامی تاک، بافت های چربی، پوست اضافه و استرچ مارک های زیر شکم حذف می شود. یکی از مزایای مهم عمل تامی تاک این است که این عمل می تواند شکم و نواحی میانی بدن را دوباره شکل داده و بخصوص زنان را به استایل قبل از بارداری شان باز گرداند. باید توجه داشته باشید که عمل پیکرتراشی تامی تاک برای زنانی که قصد بارداری دارند مناسب نیست. ماهیچه هایی که در خلال عمل آبدومینوپلاستی ساخته شده اند می توانند در طول زایمان جدا شوند. بنابراین بهتر است تا زمانی که دیگر قصد و توانایی باردار شدن را ندارید صبر کنید.

عمل آبدومینوپلاستی برای افرادی که قصد حذف چربی و پوست اضافه شکم و شکل دادن و صاف کردن شکم را دارند بسیار مناسب است. تکنیک های خاصی در عمل تامی تاک به کار گرفته می شود، تامی تاک کامل برای نواحی بالا و پایین شکم مناسب است. اگر چربی کمی در زیر شکم خود دارید که باید حذف شود، یا اگر فکر می کنید شکم شما باید کمی کوچکتر شود، بهتر است از مینی آبدومینوپلاستی استفاده کنید. اما اگر از روش های جراحی و نیز بیهوشی هراس دارید می توانید از لیپولیز، لیپوساکشن، لیپوماتیک و دیگر روش های پیکرتراشی استفاده کنید.

هزینه جراحی زیبایی شکم | چه زمان به عمل ابدومینوپلاستی بپردازیم

هزینه جراحی شکم و پهلو

هزینه جراحی شکم به روش آبدومینوپلاستی

هزینه های جراحی شکم به روش عمل ابدومینوپلاستی بسته به نوع عمل، بستری شدن احتمالی، شهری که جراحی در آن تصمیم گرفته می شود، حرفه ای بودن و تجربه جراح پلاستیک و ساختاری که او و تیمش در آن کار می کنند، می تواند بسیار متفاوت باشد.
هرچه کادر پزشکی صلاحیت بیشتری داشته باشد، ساختار برتری بیشتری دارد و این امر بر هزینه‌های نهایی تأثیر می‌گذارد، هزینه‌هایی که به نفع ایمنی شخص متحمل می‌شوند. قبل از انجام عمل آبدومینوپلاستی باید یک کلینیک که بیشترین رضایت مندی بیماران را دارد و یک پزشک معالج مجرب را انتخاب کنید و از قبل هزینه آبدومینوپلاستی را بپرسید.

هزینه جراحی زیبایی شکم به روش لیپوماتیک

لیپوماتیک یا پیکرشناسی روشی برای لاغری موضعی است که در سراسر دنیا استفاده می شود . این روش  از سوی سازمان FDA آمریکا روشی بی خطر و با کمترین عوارض معرفی شده است. استفاده از دستگاههای پیشرفته در لیپوماتیک امکان آسیب رساندن به بافت های اطراف چربی را به صفر رسانده است . استفاده از این روش عوارض روش های لاغری قدیمی که باعث کبودی و تورم بعد از عمل می شد را دیگر برای فرد به همراه ندارد. پس از تخلیه چربی به وسیله لیپوماتیک پوست صاف می شود و امکان بازگشت چربی وجود ندارد و همینطور عوارضی مثل کبودی، درد و تورم که در سایر روش‌های جراحی لاغری معمولاً وجود دارد، در این روش از بین رفته است. قیمت پیکرتراشی شکم به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای حذف حجم زیادی از چربی های بدن، لیپوماتیک، امن ترین و اثربخش ترین روش درمانی است. عمل پیکرتراشی با اسکالپتور، برای حذف چربی های کوچکتر اثربخشی بالایی دارد.

هزینه عمل جراحی لیپوماتیک شکم | دکتر صفایی

هزینه عمل جراحی لیپوماتیک شکم

هزینه لیزر لیپولیز

عمل لیزر لیپولیز اثربخشی و ایمنی بالایی دارد. در عمل لیپولیز از یک فیبر اپتیکی نازک زیر پوست که حامل اشعه لیزر است استفاده می شود تا بافت های چربی را 900 درجه گرم کرده و باعث ذوب شدن آن ها شود. این عمل به دقت بسیار بالایی نیاز دارد. لیزر لیپولیز و لیزر لیپوساکشن نام های متفاوتی برای یک روش هستند که با هدف از بین بردن رسوبات چربی اضافی در نواحی مختلف بدن و صورت با قرار دادن غشای سلول های چربی در معرض پرتو لیزر انجام می شود. فقط با لیزر لیپوساکشن از آسپیراسیون لیزات استفاده می شود و با لیزر لیپولیز توسط خود بدن دفع می شود.

وجود لایه های چربی در ناحیه شکم و بعضی از قسمت های بدن سرسخت هستند. ورزش و رژیم‌های غذایی معمولاً هیچ کاری در برابر آنها نمی‌کنند و لیپوساکشن نیز هر از گاهی به محدودیت‌های خود می‌رسد. زیرا برخی از ضخامت های چربی را نمی توان به دلیل استحکام آنها حذف کرد، یا فقط با مداخلات نسبتاً پیچیده. ثابت شده است که لیزر لیپولیز یک نوع کاهش چربی ملایم است که در درجه اول برای تجمعات موضعی کوچک چربی موفقیت آمیز است یا برای بهینه سازی نتایج با لیپوساکشن ترکیب می شود. تعیین هزینه لیزر لیپولیز نیز به موارد مختلفی از جمله حجم چربی های اضافه، پزشک معالج، کلینیک محل معالجه و ... بستگی دارد.

هزینه لیزر لیپولیز

هزینه لیزر چربی شکم

عوامل موثر بر قیمت لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای قرار نمی گیرد به همین علت همه هزینه های مربوط به این جراحی باید توسط خود بیمار پرداخت شود. هر پزشکی این هزینه را بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می کند. لیزر لیپولیز به عوامل مختلفی مانند وسعت ناحیه تحت درمان، کلینیک و دستمزد پزشک، قیمت دستگاه لیزر لیپولیز بستگی دارد. به عنوان مثال لیزر لیپولیز برای ناحیه شکم با غب غب هزینه بیشتری دارد، زیرا وسعت ناحیه شکم نسبت به غب غب بیشتر است.

 عوامل موثر بر قیمت لیزر لیپولیز | لیزر لیپولیز شکم

هزینه برداشتن چربی شکم بدون جراحی

هزینه لیپوساکشن به چه عواملی بستگی دارد؟

عمل لیپوساکشن

با رژیم غذایی و ورزش مناسب، می توانید از شر چربی های ناخواسته بدن خلاص شوید، اما حتی این ها نیز همیشه موثر نیستند. برخی از نواحی ممکن است به روش های طبیعی مقاوم باشند، در این صورت فقط لیپوساکشن می تواند کمک کننده باشد. برای انجام لیپوساکشن از یک دستگاه لیپوساکشن و لوازم جانبی آن از جمله لوله های کوچکی به نام کانولا استفاده می شود. تیم پزشکی ابتدا قسمت هایی از بدن شما که باید تحت عمل قرار گیرد را آماده می کند. سپس بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام می شود.

 لیپوساکشن یک عمل جراحی پلاستیک است که برای از بین بردن رسوبات چربی در قسمت های مختلف بدن انجام می شود. آنها این کار را به منظور انجام اصلاح کوچکی از شکل انجام می دهند. لیپوساکشن شکم، ران، باسن، بازوها، گردن، گونه ها و غیره وجود دارد.

هزینه لیپوساکشن به چه عواملی بستگی دارد

مناسب ترین هزینه جراحی شکم 

جراحی زیبایی شکم و پهلو

  1.  پوست و چربی اضافی زیر ناف برداشته شده و عضلات جدار شکم نیز محکم می‌شود.
  2.  مناسب برای کسانی که از مقدار زیادی رسوب چربی یا پوست شل در ناحیه شکم به خصوص بعد از بارداری‌های پیاپی رنج می‌برند.
  3. یک برش در محل عمل و سراسر زیر شکم برجا می‌گذارد که البته توسط لباس زیر کاملا پوشانده می‌شود.
  4.  در مواردی که فرد تصمیم به بارداری یا کاهش وزن شدید در آینده دارد، باید این عمل به تعویق بیفتد.
  5.  وجود برش عمل‌های قبلی در نواحی بالای ناف تا حدی مانع از انجام مطمئن این عمل می‌شود.

چه کسانی برای انجام جراحی شکم مناسب هستند؟

  1. افرادی برای انجام  جراحی زیبایی شکم مناسب هستند که از نظر جسمی و روحی در سلامتی کامل باشند.
  2. خانم هایی که زایمان های بسیاری داشته اند.
  3. افرادی که از چربی های اضافی ناحیه شکم و پهلو ها خسته شده اند.
  4. افرادی که به زیبایی و تناسب اندام اهیمت بسیاری می دهند.
  5. افرادی که راه های بسیاری را برای لاغری امتحان کرده اند اما به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند.
  6. افرادی که انتظار واقع بینانه ای دارند.

چه کسانی برای انجام جراحی شکم مناسب هستند

هزینه تخلیه چربی شکم

هزینه جراحی شکم

رسیدن به یک اندام مناسب و زیبا با روش های مختلفی بدست می آید. جراحی زیبایی شکم یکی از این روش ها است. ناگفته نماند این روش هزینه هایی نیز دارد. هزینه جراحی شکم یکی از مواردی می باشد که افراد برای انجام این جراحی زیبایی به آن توجه می کنند. این هزینه به عوامل بسیاری بستگی دارد که بدون معاینه و بررسی های لازم توسط متخصص مجرب، قابل تشخیص نمی باشد. لازم به ذکر است که هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو برای هر فردی با توجه به میزان چربی و موارد دیگر متفاوت می باشد. برای تشخیص هزینه جراحی شکم ابتدا باید بیمار توسط پزشک متخصص معاینه شده و میزان چربی را شناسایی کند.

هزینه جراحی زیبایی شکم | هزینه جراحی شکم

هزینه عمل جراحی شکم و پهلو

در صورت داشتن علائم زیر بعد از جراحی شکم حتما با جراح وقت ملاقات بگیرید:

گاهی لازم است بعد از انجام جراحی شکم به مطب پزشک مراجعه کنید. این زمانی است که هر کدام از شرایط زیر را در خود مشاهده کنید. موارد زیر می تواند برای شما مشکلاتی بوجود آورد اگر به محض مشاهده آن ها توسط پزشک معاینه و بررسی نشود.

  1. درد مداوم در شکم با هر شدت و موضعی
  2. دل درد مکرر، حالت تهوع، استفراغ
  3. اختلالات سوء هاضمه - اختلالات مدفوع، نفخ
  4. ناراحتی یا درد در معده یا هیپوکندری راست
  5. کاهش وزن ناگهانی

قیمت جراحی ابدومینوپلاستی | دکتر صفایی

جراحی شکم و پهلو با قیمت مناسب | هزینه عمل برداشتن چربی شکم

هزینه عمل برداشتن چربی شکم (هزینه لیپوساکشن)

برای تعیین هزینه جراحی شکم فاکتورهای زیادی مد نظر قرار گرفته می شود . کلیه این فاکتور ها توسط وزارت بهداشت و درمان پزشکی کشور تعیین می شود. که مهم ترین آن ناحیه ای است که تحت عمل قرار می گیرد. مثلا هزینه لیپوساکشن شکم با غبغب بسیار متفاوت است. به علاوه هزینه دستمزد پزشک بسته به تخصص متفاوت است. با این حال از 3 میلیون تومان شروع می شود و تا 15 میلیون هم می تواند ادامه داشته باشد. همچنین برای تعیین هزینه باید به این موارد توجه داشت 

  • هزینه بیهوشی
  • هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  • قیمت داروهای تجویز شده
  • هزینه آزمایش‌ها
  • قیمت گن پس از جراحی
  • هزینه جراح

هزینۀ لیپوماتیک یا پیکرتراشی چقدر است؟

یکی از عواملی که افراد در جراحی­ های زیبایی شکم و پهلو یا تناسب اندام به آن توجه می­کنند و ذهنشان را درگیر می­کند، هزینه عمل برداشتن چربی است. این روزها با به وجود آمدن تنوع و گوناگونی در روش­های لاغری و تبلیغات رنگارنگ و زیاد در این زمینه که هر کدام قیمت­های متنوع خودشان را دارند و گاهی تفاوت قیمت­ها با یکدیگر بسیار زیاد و نامعقول هم هست، افراد در انتخاب­هایشان دچار شک و تردید می­شوند و نمی­توانند از بین هزینه­ ها و قیمت­های پیشنهادی موجود، یکی را انتخاب کنند. اما باید این را درنظر داشته باشید که مناسب ترین روشی که دارا عوارض کمی است را انتخاب کنید نه ارزانترین روش را.

دکتر فرامرز صفایی پیروز| بورد تخصصی جراحی عمومی (پلاستیک -ترمیمی)

به اشتراک بگذارید :