Doctor safaei contact

هزینه و قیمت تزریق ژل لب

قیمت ژل لب

قیمت فیلر لب |  هزینه تزریق ژل لب دائمی

در این مقاله ما سعی داریم به عوامل موثر بر قیمت تزریق ژل لب بپردازیم. چرا که همه ما می‌دانیم که هر چقدر لب های ما پرتر باشد حال به صورت طبیعی یا تزریق ژل لب، چهره‌ی ما زیباتر بوده و حتی بر زیبایی لبخند افراد نیز تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل است که تزریق ژل لب (Lip Fillers) بسیار محبوب بوده و مورد توجه قرار گرفته است. بزرگ کردن لب ها همچنین می تواند بر چهره فرد نیز تأثیر بگذارد. از همین رو، بسیار مهم است که با آگاهی کامل نسبت به روش ها و نتایج انجام تزریق ژل در لب ها دست به این عمل زیبایی بزنید. به صورت کلی دو روش برای تزریق فیلرها در لب وجود دارد که انتخاب هر روش بر قیمت تزریق ژل لب تأثیر می گذارد.

 قیمت ژل لب | تزریق ژل لب

هزینه ژل لب ژوویدرم | قیمت ژل لب

حجیم سازی لب با استفاده از تزریق ژل یک روش زیبایی است که به فرد زیبایی خاصی می بخشد ، با این کار لب ها به صورت موثری تقویت و برجسته می شوند. ژل مورد استفاده علاوه بر داشتن استاندارد های لازم باید سازگاری بیولوژیکی با بدن فرد بیمار داشته باشد تا واکنش های ایمنی بدن را تحریک نکند. از آنجا که لب ها خون رسانی و تحرک بالایی دارند ، ژل تزریقی باید پایداری مناسبی داشته باشد، از این رو حجم موردنظر ژل تزریقی باید بسیار دقیق انجام شود. ژل های متداول امروزی محصولاتی از مواد مشابه اسید هیالورونیک هستند که یک ماده طبیعی موجود در بدن بوده و موجب افزایش حجم لب می گردد. این نوع از ژل ها حدود هشت تا 10 ماه ماندگاری دارند که در هنگام تزریق می توان حجم لب را کنترل کرد.

     قیمت ژل لب | ماندگاری تزریق ژل لب

    عوارض تزریق ژل لب | هزینه تزریق ژل لب

    هزینه تزریق ژل لب در سال 1402

    تزریق ژل لب توسط دکتر فرامرز صفایی پیروز با استفاده از بهترین مواد انجام می شود. هزینه تزریق ژل لب که توسط دکتر صفایی تعیین می شود بر اساس میزان ژل که باید تزریق شود، مارک ژل، ماندگاری و دوام ژل تعیین می شود. برای اطلاع از هزینه دقیق تزریق ژل لب در سال 1402 به کلینک مراجعه کنید و با دریافت مشاوره از پزشک استعلام قیمت تزریق ژل را بگیرید. قیمت ژل لب ژوویدرم و انواع دیگر ژل با توجه به کیفیت آن‌ها متفاوت است. هرچه نوع ژل باکیفیت‌تر باشد، هزینه تزریق فیلر لب بیشتر خواهد بود و در نتیجه عوارض کمتری هم دارد.

    خطرات و عوارض جانبی تزریق ژل در لب

    عوارض جانبی تزریق ژل هیالونیک اسید در لب موقتی بوده و پس از چند روز از بین می رود. این عوارض شامل موارد زیر می شود:

    • خونریزی از محل تزریق
    • ورم و کبودی
    • قرمزی و التهاب در محل تزریق
    • فعالیت دوباره زخم ها یا اسکار های قدیمی لب و اطراف لب

    دکتر صفایی | هزینه تزریق ژل لب

    خطرات جدی تری در اثر تزریق ژل هیالونیک اسید در لب ممکن است به وجود آید که شامل موارد زیر می‌شود :

    • ورم و کبودی شدید به مدت یک هفته یا ۱۰ روز
    • عدم تقارن لب
    • ایجاد برآمدگی های نامنظم در لب
    • عفونت
    • از بین رفتن بافت لب
    • زخم، اسکار یا سفت شدن لب
    • واکنش آلرژیک به تزریق شامل قرمزی، ورم و خارش اطراف لب.

    مراقبت های پس از تزریق ژل در لب

    ژل های هیالورونیک به دلیل مشابهت با بافت بدن ایجاد واکنش حساسیتی نمی کنند و نتایج طولانی مدت غیر دائمی دارند ، توده یا برآمدگی حاصل از تزریق را به راحتی می توان برطرف نمود و در مقایسه با سایر پرکننده های پوستی کبودی کمتری دارند. عوارضی چون خونریزی ناشی از تزریق و حساسیت در محل تزریق در ژل های هیالورونیک موقتی بوده و طی چند روز آینده از بین می روند. چنانچه عوارض شدیدتری چون تب ، عدم تقارن، توده یا بی نظمی ، زخم یا سفت شدگی ، قرمزی ، تورم و خارش لب ها ، یک هفته تا ده روز طول کشید ،باید با دکتر خود بلافاصله تماس بگیرید و وضعیت خود را برای او تشریح نمایید. کمپرس یخ پس از تزریق می تواند ورم ناشی از تزریق را کاهش دهد. با کمک کرم های مرطوب کننده می توان خشکی لب ها را پس از تزریق ژل تسکین داد. از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب ، حمام گرم و استعمال مواد آرایشی لب ها و انجام فعالیت های سنگین و ورزشی باید خودداری کرد.

    مراقبت بعد از تزریق ژل لب | قیمت ژل لب ژوویدرم

    هزینه فیلر لب | قیمت تزریق ژل لب ژوویدرم

    روش های برجسته سازی لب

    عمل برجسته کردن لب ها نوعی عمل زیبایی است که باعث قلوه ای تر شدن و حجیم تر نشان دادن لب ها می شود. امروزه، تزریق ژل لب و فیلر پرکاربردترین روش برای برجسته سازی لب ها است. انواع مختلفی از ژل ها و فیلرها برای تزریق در لب و اطراف دهان وجود دارد. اما معروف ترین آنها ژل هیالونیک اسید است. هیالونیک است ماده ای است که به صورت طبیعی در بدن یافت می شود. این ژل باعث حجم دهی به لب ها می شود. یکی دیگر پرکاربردترین فیلر ها برای تزریق ژل لب ، کلاژن نام دارد. کلاژن ماندگاری بیشتر و عوارض کمتری دارد. در مواردی از تزریق چربی یا پروتز لب نیز برای برجسته سازی لب استفاده می شود.

    تعداد جلسات مورد نیاز تزریق ژل لب

    تنها یک جلسه برای رسیدن به اثر مطلوب کافی است. کانتور و حجم اصلاح شده به مدت 8-10 ماه باقی می ماند و پس از آن می توان روش را تکرار کرد.

     انواع ژل لب و قیمت | نمونه تزریق ژل لب

    تاثیر روش های تزریق ژل بر قیمت تزریق ژل

    روش های تزریق ژل لب

    روش‌های شناخته شده مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارد که از تزریق فیلرهای پوستی برای مدل سازی خطوط لب و حجم دادن لب ها وجود دارد.

    • تزریق فیلر با اثر موقت
    • تزریق فیلر با اثر دائمی

    تزریق ژل لب بسته به اندازه محلی که تصمیم به تزریق ژل در آن دارید و نوع ژل تزریقی به طور معمول 30-15 دقیقه طول می کشد. انتخاب هرکدام از این روش ها بر قیمت تزریق ژل تاثیر می گذارد. قطعا انتخاب روش تزریق فیلر های دائمی نسبت به فیلرهای موقت هزینه بالاتری دارد.

    کدام ژل لب را باید انتخاب کنیم؟

    به طور کلی، فیلرهای تزریقی در لب به دو دسته تجزیه پذیر و تجزیه ناپذیر تقسیم بندی می شوند. ماندگاری و اثر پرکننده های لب متفاوت است .

    انواع ژل لب و قیمت

    تزریق ژل لب با قیمت مناسب | هزینه تزریق ژل لب

    • فیلرهای تجزیه پذیر

       این فیلرها در طول زمان توسط بدن تجزیه شده و اثر آنها در ۶ الی ۱۸ ماه از بین می رود.
    • فیلرهای تجزیه ناپذیر

      این فیلرها توسط بافت پوست پوشیده شده و اثری دائمی دارند.

     قیمت تزریق ژل لب ژوویدرم

    کاربرد فیلر هیالورونیک اسید (ژوویدرم) برای تزریق ژل لب

    ژل های هیالورونیک اسید می توانند تغییرات زیر را در ظاهر لب ایجاد کنند:

    • تغییر در ظاهر لب
    • تغییر در ساختار و بافت لب
    • زیاد کردن حجم لب

    اثرات تزریق ژل لب حدود ۶ ماه باقی می ماند. پس از آن، به تزریق های بیشتر برای نگهداشتن حجم لب نیاز است که این موارد نیز در قیمت تزریق ژل لب نیز تاثیر می گذارد.

    هزینه تزریق ژل لب | قیمت تزریق ژل لب | کاربرد تزریق ژل لب

    هزینه تزریق ژل گونه و ژل لب

    مزایای تزریق ژل هیالونیک اسید در لب

    با تزریق ژل لب ، بافت لب حفظ شده و به شکل دلخواه می رسد. از دیگر مزایای تزریق هیالونیک اسید در لب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    کنترل حجم لب

    مقدار ماده ژل تزریق شده در لب می تواند توسط پزشک متخصص کنترل شود تا ظاهری طبیعی در فرد ایجاد شود. یکی از موارد تاثیر گذار در قیمت تزریق ژل لب ، مقدار ماده تزریقی است و همچنین تزریق ژل لب می تواند به صورت تدریجی در چند جلسه انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.کنترل حجم لب توسط پزشک قابل انجام است و حجم لب بیمار به اندازه ای که خود فرد طالب آن است و به حالت طبیعی خواهد بود.

    از بین رفتن برآمدگی های زیر پوست لب

    برآمدگی های به وجود آمده در اثر تزریق ژل در لب می تواند به راحتی و سرعت محو شده و از بین رود  و بعد از چند روز حالت لب های شما به شکل طبیعی و با حجم مورد نیاز شما در بیاید.

    مزایای تزریق ژل لب | هزینه تزریق ژل لب | قیمت تزریق ژل لب

    ژل ژوویدرم | عوارض ژل لب |هزینه تزریق ژل لب

    بهترین نتیجه برجسته سازی لب

    با انجام روش تزریق ژل در لب، بهترین و طبیعی ترین نتیجه گرفته می شود. از مزایای تزریق ژل لب برای بیمار این است که شامل بهبود اعتماد به نفس و چهره بیمار می شود، زمانی که لب ها با افزایش سن تغییر شکل می دهند و لب های او نامتقارن و باریک می شوند با مراجعه به مطب پزشک اقدام به بزرگتر شدن لب می کنند. داشتن لب های حجیم تر باعث زیبایی بیشتر و در نتیجه اعتماد بنفس بالاتر می شود.

    احتمال حساسیت کمتر نسبت به ژل تزریقی

    از آنجایی که مشابه ماده ژل هیالونیک اسید در بدن وجود دارد، احتمال بروز حساسیت در اثر تزریق این ژل کمتر است. اما در صورتی که به لیدوکایین حساسیت دارید، حتما باید با پزشک متخصص خود در میان بگذارید .

    چه انتظاراتی از عمل تزریق ژل داریم؟

    روش برجسته سازی لب با تزریق ژل می تواند در کمترین زمان توسط پزشک متخصص در کلینیک تخصصی جوانسازی پوست و تزریق ژل انجام گیرد. مدت زمان انجام این عمل از تزریق چربی کمتر است زیرا در عمل تزریق چربی در لب، به لیپوساکشن نیاز است. ممکن است قبل از عمل تزریق ژل لب ، نیاز به بی حسی لب باشد. این بی حسی دقیقا شبیه همان چیزی است که در دندان پزشکی برای شما اتفاق می افتد. پس از مشخص کردن محل تزریق ژل لب، ماده ژل توسط سوزن های بسیار ریز به لب های بیمار تزریق می گردد. پس از عمل تزریق ژل لب می توان از یخ برای جلوگیری از ورم و سوزش پس از تزریق ژل لب استفاده نمود. اما نباید فشار زیادی بر روی لب اعمال کرد. استفاده از برق لب و ویتامینه های لب نیز می تواند برای جلوگیری از ورم پس از عمل مناسب باشد. انتظاری که از تزریق ژل داریم این است که اثرات آن فوراً قابل ملاحظه باشد و فرد احساس راحتی داشته باشد، نتیجه طبیعی و زیبا باشد، عوارض نداشته باشد و بدون درد باشد.

    برجسته سازی لب با تزریق ژل | هزینه تزریق ژل لب

    قیمت تزریق ژل لب

    ماندگاری تزریق ژل لب چقدر طول می کشد؟

    نتیجه تقریباً 6 ماه حفظ می شود، اما به ویژگی های فردی (سیگار کشیدن، شیوه زندگی، سولاریوم، قرار گرفتن در معرض نور خورشید) بستگی دارد. به عنوان یک قاعده، اولین تزریق کمترین طول می کشد.

    قیمت تزریق ژل لب

    همانطور که ذکر شد، انواع و روش های مختلفی برای تزریق ژل ها و فیلرها در لب وجود دارد. از همین رو قیمت تزریق ژل لب نیز متفاوت خواهد بود. در مرحله اول، نوع ژل انتخابی بر قیمت تزریق ژل لب تأثیر گذار است. اما به طور کلی برخی از بیماران به واحد ژل بیشتری برای تزریق نیاز داشته و همین امر بر هزینه تزریق ژل لب برای آنها تأثیر می گذارد. به علاوه قیمت تزریق ژل لب به روش انتخابی (موقت یا دائم)، مهارت پزشک و کلینیک پوست و موی مورد انتخاب شما بستگی دارد. پیشنهاد ما این است که به دلیل اثرات ناخوشایند ناشی از تزریق نادرست ژل در لب، به بهترین دکتر تزریق ژل در تهران یا شهر محل سکونت خود مراجعه نمایید.

    قیمت تزریق ژل لب مستقیماً به پیچیدگی مشکل زیبایی، نوع و مقدار فیلر تزریقی بستگی دارد. در طی معاینه فردی بیمار توسط پزشک به صورت جداگانه محاسبه می شود.

     دکتر صفایی | هزینه ژل لب | ماندگاری تزریق ژل لب

    قیمت ژل لب |  انواع ژل لب و قیمت

    هزینه تزریق ژل در لب

    هزینه تزریق فیلر در لب به طور معمول به ازای هر سرنگ تزریق محاسبه می شود و بستگی به مقدار ژل مورد نیاز دارد. بیمه های درمانی، هزینه تزریق ژل لب را به دلیل اینکه مشمول عمل های زیبایی می شوند، پوشش نمی دهند. پیش از انجام عمل تزریق ژل، حتما از تمامی هزینه ها و قیمت ژل لب آگاه شوید. قیمت تزریق ژل لب با توجه به برند ژل و مقدار نیاز لب به ژل تزریقی تعیین می شود، که به این هزینه مقدار دستمزد پزشک معالج نیز اضافه می گردد. از انجام هر گونه تزریق زیبایی در مراکز غیرتخصصی چون باشگاه ها و آرایشگاه ها جدا خودداری کنید، زیرا افراد سودجو با وعده‌ی دریافت هزینه‌ی پایین‌تر به تزریق مواد بی‌کیفیت و فاسد مبادرت می ورزند و به خاطر منافع مالی خود سلامت و زیبایی فرد را به سادگی با خطرات جدی مواجه می‌کنند ، چه بسا در بسیاری از موارد، جبران خسارات وارده حتی با جراحی‌های سنگین و پر هزینه نیز قابل برگشت نخواهد بود.

    به همین دلیل به خاطر هزینه کمتر، متقبل هزینه‌های ناشی از عدم آگاهی و انتخاب کلینیک‌های معتبر نشوید و عمل‌های زیبایی چون تزریق ژل لب را در مراکز تخصصی پوست توسط پزشک متخصص پوست یا زیبایی انجام دهید.

     بیشتر بدانید: تزریق ژل و انواع آن

    دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

    به اشتراک بگذارید :