Doctor safaei contact

تزریق بوتاکس زیر چشم

چروک زیر چشم

چروک زیر چشم که اغلب در ناحیه اطراف پلک پایین دیده می‌شوند، به دلیل کاهش خاصیت ارتجاعی پوست و به وجود آمدن پوست اضافی و یا نازک شدن بافت چربی زیر چشم ایجاد می‌شود. علاوه بر این، این نواحی توسط حالات صورت مانند اخم کردن، خندیدن و پلک زدن تحت فشار قرار می‌گیرند. گاهی اوقات چروک زیر چشم به معنای چین‌های دور چشم  است که بیشتر به عنوان خطوط خنده یا پنجه‌کلاغی شناخته می‌شوند. پس از شناخت علل بوجود آمدن خطوط اطراف چشم می‌توان به برطرف کردن این خطوط پرداخت. ما در این مقاله قصد داریم یک راه حل مناسب و کم هزینه برای رفع چین و چروک دور چشم به شما معرفی کنیم.

بوتاکس زیر چشم

سم بوتولینوم که با سوزن‌های مخصوص به عضله مورد نظر تزریق می‌شود، باعث فلج شدن عضله می‌شود. با این کار تحرک عضله متوقف شده و تزریق این سم می‌تواند از بروز چروک اطراف چشم جلوگیری کند ضمن اینکه پوست اطراف چشم شما کمتر تحت فشار قرار می‌گیرد. پس از حدود ۳۰ دقیقه بعد از تزریق بوتاکس زیر چشم (Under-Eye Botox)، می‌توان اثر بوتاکس را مشاهده کرد. این تأثیر اغلب تا شش ماه باقی می‌ماند. میزان بوتاکس تزریق شده به عمق چروک بستگی دارد. این مورد توسط پزشک شما تشخیص داده می‌شود.

ماندگاری بوتاکس زیر چشم

رفع چروک زیر چشم با بوتاکس

هر گونه درمان چین و چروک با تزریق ژل یا تزریق بوتاکس به اطراف چشم فقط باید توسط پزشک مجرب انجام شود. به لطف روش دقیق کار دکتر صفائی و دانشی که به دست آورده است، چین و چروک اطراف چشم از بین می‌برند و طراوت و شادابی به صورت باز می‌گردد.

بوتاکس پف زیر چشم

تزریق بوتاکس برای از بین بردن پف زیر چشم یک روش درمانی است که با استفاده از تزریق بوتولینوم توکسین نوع A (بوتاکس) زیر پوست اطراف چشم انجام می‌شود. این روش معمولاً برای کاهش پف و چین و چروک‌های زیر چشم استفاده می‌شود. مزایای بوتاکس پف زیر چشم ممکن است شامل کاهش ظاهر پف، کاهش چین و چروک، صاف‌تر شدن پوست و افزایش جوانی ظاهر چشمان باشد. این فرایند معمولاً به شکل موقت است و ممکن است نیاز به تکرار داشته باشد، اما به طور کلی می‌تواند بهبودی چشمگیری در ظاهر زیر چشم داشته باشد.

هزینه بوتاکس زیر چشم

هزینه بوتاکس زیر چشم براساس میزان چین و چروک اطراف چشم و مقدار سم بوتولینوم مورد نیاز، متفاوت است. بیمار باید هزینه دارو، مواد مصرفی، پزشک و کلینیک را بپردازد. هرچقدر میزان عمق و گستردگی خطوط اطراف چشم کمتر باشد هزینه تزریق بوتاکس کمتر خواهد بود. برای محاسبه هزینه دقیق بوتاکس اطراف چشم، شما به یک جلسه مشاوره نیاز دارید. در این جلسه معاینات لازم انجام می‌شود و شما می‌توانید همه سؤالات خود را بیان کنید و سپس هزینه نهایی تعیین می‌گردد.

هزینه بوتاکس زیر چشم

عوارض بوتاکس دور چشم

از آنجایی که تزریق بوتاکس با یک سوزن بسیار ظریف انجام می‌شود، علائم احتمالی معمولاً بسیار جزئی هستند. ممکن است تورم یا قرمزی خفیف موقتی وجود داشته باشد. پس از درمان ممکن است کبودی‌های کمی مشاهده کنید که اصلاً نگران‌کننده نیست و این کبودی‌ها پس از چند روز ناپدید می‌شوند. گاهی ممکن است خارش خفیفی در نواحی تزریق ایجاد شود. با خنک کردن محل تزریق، بیماران می‌توانند از علائمی مانند تورم جلوگیری کنند.  مهم است بدانید که نباید یخ مستقیماً روی پوست قرار بگیرد، زیرا این امر می‌تواند منجر به تحریک و هیپوتر می‌شود که حتی می‌تواند به پوست آسیب برساند. در عوض باید از پد‌های خنک‌کننده مخصوص یا یک پارچه مرطوب و خنک استفاده شود. همچنین می‌توان پارچه نازکی را دور ظرف خنک‌کننده پیچید تا بیش از حد روی پوست سرد نشود. در ادامه ما مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس زیر چشم را شرح می‌دهیم. با رعایت این نکات می‌توان از عوارض جانبی بوتاکس جلوگیری کرد یا به از بین بردن سریع این عوارض کمک کرد.

عوارض بوتاکس دور چشم

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس به دور چشم

پس از تزریق بوتاکس دور چشم رعایت یک سری نکات الزامی است. دو هفته پس از تزریق بوتاکس زیر چشم قوانین و نکاتی را باید رعایت کنید. این نکات عبارتند از:

• روزانه مقدار زیادی آب بنوشید (۲ تا ۳ لیتر در روز).

• از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

• محلی که بوتاکس به آن تزریق شده است را خنک نگه دارید.

• از حمام رفتن، سولاریوم و تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

• از ورزش‌های سنگین که باعث تعریق زیاد می‌شود دوری کنید.

• از ماساژ صورت خودداری کنید.

بدست آمدن نتیجه مطلوب از تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. علاوه بر برند بوتاکس، کیفیت سم بوتولینوم، پزشک معالج و اعتبار کلینیک، مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس از اهمیت بالایی برخوردارند. در صورتی که مراقبت‌ها و نکات مهم را رعایت کنید نتایج مطلوبی از تزریق بوتاکس زیر چشم بدست می‌آورید. در غیر این صورت ممکن است عوارضی مشاهده کنید و یا اینکه نتیجه دلخواه خود را کسب نکنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس به دور چشم

بوتاکس چشم گربه‌ای

بوتاکس چشم گربه‌ای یکی از جدیدترین روش‌ها در جوانسازی چشم است. بوتاکس چشم گربه‌ای روشی غیرجراحی و غیر تهاجمی و روشی مؤثر برای درمان چین و چروک و علائم پیری دور چشم است که نه تنها فاصله بین چشم و ابرو را بیشتر می‌کند، بلکه پیشانی شما را نیز بالا می‌برد. اگر می‌خواهید کمی چشمان خود را لیفت کنید باید لیفت ابرو با بوتاکس چشم گربه‌ای را در نظر بگیرید، این عمل شامل تزریق چند واحد بوتاکس به ابرو‌های افتاده و عضلات شل اطراف چشم شما می‌شود و گوشه بیرونی را تغییر شکل می‌دهد. همچنین بافت‌های شل رباط‌های پلک بالا و پایین را جابجا می‌کند و حالت برجسته‌ای را در لبه بیرونی چشم ایجاد می‌کند که ظاهری عالی به چشم گربه‌ای می‌دهد.

لیفت ابرو با بوتاکس چین و چروک‌ها و خطوط ریز گوشه چشم را کاهش می‌دهد، این یک راه حل دائمی برای ابرو‌های افتاده نیست اما می‌تواند نتایجی را به شما بدهد که برای مدتی ماندگار هستند.

تزریق بوتاکس زیر چشم در تهران

امروزه داشتن چهره جذاب و شاداب دغدغه بسیاری از خانم‌ها و آقایان است. بخصوص با افزایش سن، افراد به دنبال روش‌هایی برای از بین بردن چین و چروک صورت خود هستند. تزریق بوتاکس راه‌حلی آسان و کم‌هزینه برای حذف این چین و چروک است. در این راستا پیدا کردن یک پزشک مجرب قدم اول برای رسیدن به این هدف است. پیدا کردن پزشک قابل اعتماد در شهر‌های بزرگ مانند تهران کار دشواری است دکتر فرامرز صفایی پیروز با دانش و تجربه‌ای چندین و چند ساله در زمینه تزریق ژل، چربی و بوتاکس دارای سابقه درخشانی در تهران است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت دکتر صفایی و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی سوابق و نمونه‌کارهای زیبایی دکتر فرامرز صفایی پیروز را بررسی کنید و با اطمینان کامل تزریق بوتاکس زیر چشم خود را به او بسپارید.

به اشتراک بگذارید :