Doctor safaei contact

کاربرد بوتاکس در درمان تعریق بیش از حد کف دست و پا

چرا کف دست و پا عرق می کنند؟

تزریق بوتاکس زیر بغل  | تزریق بوتاکس کف دست و پا

بوتاکس دست و پا |  کاربردهای بوتاکس

تعریق؛ این واکنش بدن برای متعادل کردن گرما است. هر فردی ممکن است گهگاهی به دلیل گرمای شدید یا تغییرات احساسی عرق کند. این در حالی است که تعریق مداوم و بیش از حد باعث کاهش کیفیت زندگی فرد می شود و این وضعیتی غیر طبیعی محسوب می شود. شایع ترین نواحی تعریق بیش از حد کف دست و کف پا است. تعریق بیش از حد این نواحی می تواند دست دادن را برای فرد دشوار کند. ممکن است باعث ایجاد ناراحتی در محیط های بدون پوشش شود.

کاربرد بوتاکس زیر بغل برای درمان تعریق

معمولاً تزریق بوتاکس (Botox injection) اولین درمانی است که پیشنهاد می شود برای تعریق زیاد بدن استفاده شود بهتر است تزریق را به پزشک متخصص بسپارید. اما رایج‌ترین روش درمانی مبتنی بر بوتولینوم است، دارویی که در جراحی‌های زیبایی استفاده می‌شود و در صورت تعریق بیش از حد، ارتباط بین اعصاب و غدد عرق را کاهش داده و به کاهش جریان عرق کمک می‌کند.

کاربرد بوتاکس زیر بغل

اثر بوتاکس در برابر تعریق زیاد چقدر طول می کشد؟

تزریق بوتاکس برای درمان تعریق 4 تا 5 روز پس از عمل خود را نشان می دهد و حدود 6 تا 8 ماه باقی می ماند.

تزریق بوتاکس کف دست، پا و زیر بغل

تزریق بوتاکس به ویژه برای از بین بردن هایپرهیدروزیس زیر بغل، کف دست ها و کف پاها نشان داده می شود. در مورد دست‌ها معمولاً نیاز به بلوک بی‌حسی در سطح اعصاب مچ است، اما در زیر بغل معمولاً نیازی به بیهوشی قبلی نیست، بنابراین بیمار می‌تواند پس از درمان زندگی عادی داشته باشد.

دکتر صفایی | تاثیر بوتاکس کف دست برای درمان تعریق

آیا تزریق بوتاکس غدد عرق را مسدود خواهد کرد؟

این یک افسانه رایج است، اما هیچ مبنایی برای آن وجود ندارد. سم بوتولینوم زیر بغل در زیر پوست تزریق می شود، نه به غدد عرق، بنابراین هیچ انسدادی وجود ندارد. این اثر به دلیل ویژگی های بوتاکس به دست می آید که اتصالات عصبی عضلانی در ناحیه درمان را مختل می کند، تولید عرق به سادگی متوقف می شود و بنابراین غده تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

این روش کاملا بی خطر است و اثر زیبایی دارد و ناراحتی و مشکلات مرتبط با هیپرهیدروزیس را تسکین می دهد. در مقایسه با تزریق بوتاکس، ضد تعریق معمولی در صورت استفاده مکرر بسیار خطرناک تر است.

تزریق بوتاکس زیر بغل

بوتاکس برای جلوگیری از تعریق چه قسمت هایی انجام می شود؟

  • کف دست
  • پا
  • زیر بغل

روش درمان تعریق بیش از حد با Dysport شامل تزریق دارو به زیر پوست با نازک ترین سوزن به عمق 1-2 میلی متر است. یکی از رایج‌ترین مشکلات پرهیدروزیس زیر بغل است، این مشکلی است که ناخوشایندترین عواقب را به همراه دارد، مانند لکه‌های مرطوب روی لباس و بوی متعفن، و در نتیجه باعث ایجاد دردسر زیادی برای صاحب هیپرهیدروزیس زیر بغل می‌شود. درمان تعریق بیش از حد زیر بغل تقریبا بدون درد است، اما در صورت لزوم می توان از کرم بی حس کننده استفاده کرد. روش تزریق دیسپورت به زیر بغل به شما این امکان را می دهد که برای همیشه از مشکل خیس شدن زیر بغل خلاص شوید و در هر شرایطی احساس راحتی کنید.

 بوتاکس کف دست | جلوگیری از تعریق با تزریق بوتاکس

خارش کف دست و پا کمی ناراحت کننده تر است، اما در صورت لزوم از کرم بی حس کننده استفاده می شود. بیشتر تزریقات در دست راست انجام می شود.  تزریق بوتاکس بهکف دست به خشک نگه داشتن دست ها هنگام دست دادن کمک می کند، که به ویژه در مذاکرات تجاری مهم است و می تواند نقش مهمی در شراکت ها و مشاغل داشته باشد.

 

به اشتراک بگذارید :