Doctor safaei contact

قیمت پروتز سینه

هزینه پروتز سینه | قیمت پروتز سینه

جراحی پروتز سینه، جزو جراحی های زیبایی به شمار می‌رود. استفاده از پروتز پرکاربردترین روش برای افزایش سایز سینه و فرم‌دهی به سینه است. و به طور کلی هزینه پروتز سینه را فرد باید به طور آزاد پرداخت نماید. از این رو هزینه تمام‌ شده جراحی پروتز سینه نسبت به باقی جراحی‌ها به نسبت بالاتر است. برای اینکه بعد از عمل پروتز سینه فرد احساس رضایت داشته باشد، باید نوع پروتز سینه و برند آن ، با توجه به انتظارات فرد، بودجه مالی بیمار برای پرداخت قیمت پروتز سینه و تشخیص جراح انتخاب شود. هزینه عمل پروتز سینه به روش انتخابی و پیچیدگی عمل بستگی دارد. پس از مشاوره با جراح پلاستیک، پزشک قادر خواهد بود تا قیمت پروتز سینه را به طور دقیق تعیین کند. جنس و نوع پروتز سینه بر هزینه پروتز تاثیر می‌گذارد.

کاربرد پروتز سینه | هزینه پروتز سینه

هزینه پروتز سینه | انواع پروتز سینه

هزینه پروتز سینه به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه پروتز سینه (Breast prostheses) همچنین به نوع پروتز سینه و جنس آن شرکت تولید کننده پروتز سینه و نیز نوع مواد پرکننده نیز وابسته است. تخصص و تجربه پزشک در میزان قیمت پروتز نقش بسیار زیادی دارد.

پروتز سینه به دو منظور انجام می شود. یکی افرادی که تنها به منظور زیبایی بیشتر و تناسب اندام برای جراحی پروتز سینه اقدام می کنند. و دیگری افرادی که به علت درمان و جراحی سرطان سینه، بافت سینه خود را از دست داده باشند.

نمونه جراحی پروتز سینه دکتر صفایی | هزینه پروتز سینه

تعیین قیمت پروتز سینه

برای تعیین قیمت پروتز سینه در ابتدا تحقیقات لازم را برای انتخاب پزشک انجام دهید و پس از مطمئن شدن نسبت به تخصص و تجربه ایشان یک جلسه را برای دریافت مشاوره و تعیین هزینه به مطب پزشک مراجعه کنید. با معاینه شما و انتخاب نوع و مدل پروتز و با درنظر گرفتن کلیه پارامترها هزینه پروتز سینه برای شما تعیین می شود. شما نیز با درنظر گرفتن توان پرداخت خود تصمیم به انجام ایمپلنت سینه خواهید گرفت.

پروتز سینه | تعیین قیمت پروتز سینه

عوامل تاثیرگذار بر هزینه پروتز سینه

هزینه هر کدام از جراحی‌های زیبایی بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود. هزینه پروتز سینه نیز جزو یکی از جراحی‌های زیبایی است که عوامل مختلفی بر تعیین آن دخیل هستند. تخمین قیمت پروتز سینه و قیمت عمل به موارد زیر بستگی دارد:

  • هزینه جراحی و هزینه بیمارستان
  • هزینه بیهوشی
  • هزینه دارو
  • هزینه لباس بعد از عمل
  • هزینه آزمایش و سایر هزینه‌ها
  •  قیمت پروتز سینه

عوامل موثر بر قیمت پروتز سینه

هزینه پروتز سینه | قیمت پروتز سینه

سن انجام عمل پروتز سینه

جراحی پروتز سینه یکی از عمل‌های زیبایی می باشد که در هر سنی از آن استقبال می‌شود و زنان بسیاری خواستار انجام این جراحی هستند تا با انجام این جراحی، فرم زیبایی را در سینه های خود ایجاد نماید، جراحی زیبایی سینه باید توسط یک جراح باتجربه صورت گیرد. هزینه جراحی پروتز سینه و قیمت پروتز سینه یکی از مسائلی می باشد که افرادی که خواهان انجام این جراحی هستند اطلاعات دقیق در رابطه با آن ندارند .در این مقاله در رابطه با هزینه این جراحی و قیمت پروتز سینه  توضیحاتی داده می شود تا افرادی که می خواهند با این جراحی فرم زیبا و برجسته ای در سنیه سینه‌های خود ایجاد نمایند اطلاعات لازم را دریافت نمایند و با آگاهی کافی  در مورد عمل و قیمت پروتز سینه تصمیم به انجام این جراحی بگیرند.

هزينه عمل پروتز سينه | جراحی زیبایی سینه

هزینه پروتز سینه |  قیمت پروتز سینه

افراد مناسب برای انجام جراحی پروتز سینه

  • افرادی که در اثر کاهش وزن یا شیردهی دچار آتروفی (تحلیل رفتگی سینه) شده اند.
  • خانم هایی که سایز سینه های‌شان کوچک است و با دیگر اندام هایشان تناسبی ندارد.
  • بانوانی که تمایل دارند تا قسمت بالایی سینه هایشان پرتر و برجسته تر باشد.
  • افرادی که به علت نقص مادرزادی سینه هایشان نا قرینه است و یا یکی از سینه ها رشد کافی نداشته باشد.
  • بانوانی که تحت درمان سرطان سینه قرار گرفته اند و بخشی یا همه ی بافت سینه شان را از دست داده اند.

کاندید مناسب عمل پروتز سینه | قیمت پروتز سینه

هزینه پروتز سینه توسط بهترین دکتر پروتز سینه

انواع پروتز سینه

پروتز هایی که در جراحی پروتز سینه استفاده می گردد بر اساس جنس مواد پرکننده، شکل و میزان برجستگی به انواع گوناگونی تقسیم‌بندی می شوند و انتخاب نوع پروتز سینه به نظر فرد و جراح سینه بستگی خواهد داشت. پروتز سینه بر اساس جنس ماده‌ی دورنی به دو دسته پروتز سالینی یا آب نمکی یا پروتز سیلیکونی تقسیم می شوند. جنس پوسته‌ی کلیه پروتز های سینه، سیلیکون می باشد.

انواع پروتز سینه | هزینه پروتز سینه

پروتزهای سالینی

پروتز سالینی از آب نمک استریل شده پر شده است و مانند پروتزهای سیلیکونی شکل طبیعی بافت سینه را ندارد و امروزه کاربردشان کاهش یافته است. پروتز سینه از نوع سالینی دارای هزینه کمی هستند. پروتز سینه سالینی امروزه با عنوان پروتز آب نمکی شناخته شده است. هزینه پروتز سینه آب نمکی نسبت به دیگر انواع پروتز سینه کم تر است.

دکتر صفایی | قیمت پروتز سینه سالینی

هزینه پروتز سالینی

پروتزهای سیلیکونی

این دسته از پروتز سینه با ژل سیلیکون پرشده است و شباهت بیشتری به بافت طبیعی سینه دارد.

کاربرد پروتز های سیلیکونی برای همه افراد قابل استفاده می باشد و امروزه بیشتر از پروتزهای سالینی مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه پروتز سینه از نوع سیلیکونی نسبت به سالینی بیشتر است.

قیمت پروتز سیلیکونی

هزینه پروتز سینه | قیمت پروتز سینه

انواع پروتز های سیلیکونی

پروتزهای سیلیکونی گرد

در نوع گرد پروتز سینه شکلی شبیه نیم دایره دارد. پروتزهای سیلیکونی برای استفاده طولانی مدت مداوم توصیه می شود، به محض اینکه بخیه های بعد از عمل بهبود یافت، لنفوره به پایان رسید و درد در ناحیه جراحی متوقف شد. اگر بهبودی کامل به سرعت حتی در عرض دو تا سه هفته اتفاق افتاده باشد، نیازی به خودداری از نصب و استفاده از پروتزهای سیلیکونی نیست. 

پروتز قره اشکی | هزینه پروتز سینه

پروتز های سیلیکونی قطره اشکی

نوع قطره اشکی از نظر شکل و ظاهر شبیه بافت طبیعی سینه است و مناسب افرادی است که خواستار داشتن سینه ای کاملا شبیه سینه طبیعی و عادی خود هستند.

قیمت پروتز سینه سالینی و سیلیکونی

پروتزهای سیلیکونی و سالینی رایج‌ترین نوع پروتز های سینه به شمار می روند که انتخاب آنها بستگی زیادی به نظر جراح پلاستیک دارد. جراح پلاستیکی که پروتز سینه را در سینه بیمار جای می دهد ، پیش از عمل، نحوه ی ایجاد برش و اطلاعات لازم را به بیمار می دهد و اینکه محل قرار گرفتن پروتز، روی عضله ی سینه یا زیر عضله ی آن باشد به شرایط بیمار بستگی دارد که این تشخیص توسط جراح صورت می گیرد. دارا بودن جراح از تجربه و تخصص کافی تاثیر بسیار زیادی در نتیجه‌ی جراحی می‌گذارد . و قیمت پروتز سینه از فاکتورهای  مهمی است که  مورد توجه بیماران برای انجام عمل پروتز سینه قرار می گیرد.

چون عمل پروتز سینه حتما بایستی در بیمارستان یا کلینیک های تخصصی و به وسیله جراح زیبایی انجام شود، هزینه بسیار بالایی را می‌طلبد چون هزینه جراحان بسیار بالاست  و بنابراین می توان گفت قیمت پروتز سینه به عوامل مختلفی همچون انتخاب جراح متخصص، نوع پروتز سینه، سایز پروتز سینه، کشور سازنده‌ی پروتز، هزینه بیمارستان یا کلینیک، هزینه ماموگرافی و سونوگرافی، قیمت داروها و گن برای بعد از عمل  بستگی دارد.

 هزینه پروتز سینه | قیمت پروتز سینه سالینی و سیلیکونی

هزینه پروتز سینه سیلیکونی و سالینی

تاثیر مشاوره بر هزینه پروتز سینه

برای این واقعیت آماده باشید که معاینه نه تنها یک بار و نه تنها قبل از عمل، بلکه پس از آن نیز لازم است. پزشک باید روند توانبخشی و بهبود بخیه ها را کنترل کند. علاوه بر معاینه جراح، حتما باید با متخصص بیهوشی مشورت کنید. اغلب، خدمات مشاوره توسط کلینیک ها به صورت رایگان ارائه می شود. اما ممکن است بعضی از کلینیک ها برای مشاوره مبلغی را برای بیماران خود تعیین کنند.

برای انجام پروتز سینه به چه کسی مراجعه کنیم؟

انجام پروتز سینه یک امر حساس است که باید با دقت بالا انجام شود. برای انجام پروتز سینه به دنبال بهترین دکتر در این زمینه بگردید و سوابق ایشان را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که پزشکی درصد رضایت زیادی از بیماران را به خود اختصاص داده بود به این دکتر مراجعه کنید. همیشه کیفیت از قیمت پروتز سینه اهمیت بیشتری دارد. شما می توانید براساس هزینه پروتز سینه که هرکدام از پزشکان تعیین می کنند و بر اساس تخصص آن ها تصمیم بگیرید که به چه کسی مراجعه کنید.

هزینه عمل پروتز سینه

قیمت پروتز سینه منتور

هنگام محاسبه قیمت پروتز سینه و قیمت عمل جراحی زیبایی سینه باید به تمامی موارد بالا توجه داشته باشید. بیمار باید از پزشک جراح خود مستقیماً درباره سایر هزینه هایی که ممکن است وجود داشته باشد (مثلا قیمت پروتز سینه) بپرسد. از آنجایی که هیچ هزینه ثابت و مشخصی برای هیچ یک از موارد بالا وجود ندارد، بهتر است از چند کلینیک تخصصی جراحی زیبایی و چند پزشک جراح متخصص درباره تخمین هزینه‌های کلی انجام عمل پروتز سینه و سایر هزینه های مرتبط مثل قیمت پروتز سینه ،پرس و جو نمایید. دستمزد یک جراح پروتز سینه ممکن است بنا به عوامل مختلفی نظیر تجربه و مهارت پزشک، متفاوت باشد. همچنین شهر انجام عمل پروتز سینه نیز به دلیل میزان تقاضای انجام عمل در هر شهر، بر هزینه عمل پروتز سینه و قیمت پروتز سینه  به صورت تقریبی تأثیر می گذارد.

دکتر صفایی | قیمت پروتز سینه

قیمت عمل پروتز سینه

هزینه‌های مرتبط با عمل جراحی بزرگ کردن سینه چیست؟

اگر قصد انجام عمل بزرگ کردن سینه را دارید، احتمالاً مایلید بدانید که این عمل چقدر برای شما هزینه خواهد داشت و قیمت پروتز سینه چقدر خواهد شد. هزینه عمل پروتز سینه بسیار متفاوت است. عواملی که بر هزینه جراحی بزرگ کردن سینه تأثیر می‌گذارد شامل موارد زیر است:

  •     هزینه عمل پروتز سینه
  •     محل زندگی
  •     هزینه های مرتبط با عمل (مانند هزینه بیهوشی)
  •     دستمزد پزشک جراح
  •     قیمت پروتز سینه

نوع پروتز سینه مورد استفاده نیز می تواند بر هزینه عمل جراحی پروتز سینه اثر بگذارد. بنابراین باید انواع پروتز سینه را در هنگام محاسبه قیمت پروتز سینه در نظر بگیرید.

هزینه پروتز سینه | قیمت پروتز سینه

قیمت پروتز سینه | هزینه پروتز سینه

قیمت روز پروتز سینه

قیمت عمل پروتز سینه به انواع پروتز سینه که می تواند سیلیکونی یا آب نمکی باشد بستگی دارد. یک نکته کلیدی که باید در نظر بگیرید، احساس و ظاهر شما پس از انجام عمل پروتز سینه است. باید در نظر داشته باشید که آیا بیشتر به دنبال ظاهری طبیعی هستید یا اینکه می خواهید از ماده ای استفاده کنید که نرم تر است اما ترکیبات مایعی دارد که شبیه ماده تشکیل دهنده قسمت اعظم بدن شما است؟ بنابراین هم نوع پروتز سینه و هم قیمت پروتز سینه در انتخاب پروتز تاثیر می گذارد.

هزینه جراحی پروتز سینه و قیمت پروتز سینه

زیبایی سینه‌ها تنها بستگی به سایز سینه ندارد. یک متخصص جراحی زیبایی می تواند با استفاده از تکنیک های جدید و مطمئن، نیاز بانوان به داشتن سینه هایی خوش فرم و متناسب را برآورده نماید و در صورت نیاز وی، قیمت پروتز سینه و قیمت عمل بزرگ کردن سینه را به فرد بیمار اعلام می کند. چرا که قیمت پروتز سینه برای بسیاری از بیماران مهم می باشد.

عوامل موثر بر هزینه جراحی پروتز سینه

قیمت ایمپلنت سینه | هزینه عمل پروتز سینه

دیگر عوامل موثر بر قیمت پروتز سینه

یکی از عواملی که بر هزینه پروتز سینه تاثیر گذار است روش قرار دادن پروتز سینه است. روشی که برای قرار دادن پروتز سینه استفاده می شود بر قیمت عمل بزرگ کردن سینه تاثیر زیادی دارد. قیمت عمل بزرگ کردن سینه (قیمت پروتز سینه)، متاثر از سایز پروتز، جنس و برند پروتز، دستمزد جراح متخصص و هزینه های جانبی دیگری چون هزینه‌ی بیمارستان یا کلینیک، داروها، ویزیت ها و مراقبت های بعد از جراحی می باشد که همگی از شهری به شهری دیگر و از کشوری به کشور دیگر متفاوت خواهد بود. دوره ی نقاهت عمل بزرگ کردن سینه  بین پنج روز تا یک هفته خواهد بود و فرد باید استراحت مطلق داشته باشد.

عوامل موثر بر قیمت پروتز سینه

تعیین قیمت عمل پروتز سینه | هزینه جراحی زیبایی سینه

انواع جراحی پروتز سینه

نوع عمل پروتز سینه بر هزینه پروتز سینه تاثیرگذار است. انواع جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود: بزرگ کردن سینه، کوچک کردن سینه و اصلاح فرم سینه. عمل اصلاح فرم سینه نیز به نوعی برای زنانی که قصد برداشتن بخشی از سینه خود را دارند، مانند افراد مبتلا به سرطان سینه، مورد استفاده قرار می گیرد. پروتز سینه یکی از روش های اصلاح فرم سینه می باشد. در جراحی پروتز سینه با جایگذاری ایمپلنت هایی از جنس خاص یا پروتز های سلیکونی یا سالینی افزایش سایز سینه و فرم دهی صورت می گیرد. این جراحی باید حتما توسط یک فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت گیرد، زیرا جراحی پروتز سینه یک جراحی حساس می باشد و باید با دقت بالایی پروتز در جای مناسبی از سینه جایگذاری شود.

در هزینه جراحی پروتز سینه عوامل بسیاری مانند تخصص جراح، جنس، کیفیت و قیمت پروتز سینه  مورد استفاده و نوع پروتز مورد استفاده تاثیر می‌گذارد. همچنین هزینه کلینیک و تکنسین بی هوشی در هزینه جراحی پروتز سینه می تواند تاثیر گذار باشد.

قیمت انواع جراحی پروتز سینه

قیمت ایمپلنت سینه | هزینه ایمپلنت سینه | انواع پروتز سینه

نکاتی درباره‌ی مراقبت از پروتز سینه

همچنین لازم به ذکر است این جراحی تحت بی‌هوشی عمومی انجام می‌شود. معمولاً فرد در همان روز عمل مرخص خواهد شد. اما لازم است تا چند روز را استراحت نماید. توصیه می شود  در چند روز اول یک نفر در منزل همراه شما باشد و در انجام کارهایتان به شما کمک کند. موارد زیادی در نتیجه نهایی پروتز ایفای نقش می کنند. یکی از مواردی که نقش پررنگی را در پروتز سینه ایفا می کند مراقبت های لازم است که باید توسط بیمار رعایت شود.

قیمت پروتز دائمی سينه

قیمت پروتز دائمی سینه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • کیفیت پروتز سینه: پروتز دائمی با کیفیت بالاتر، هزینه بیشتری دارند.
  • جنس پروتز: پروتز‌های سیلیکونی بیشترین طرفداری را دارند و بر اساس نوع سیلیکون، کیفیت و هزینه محصول تغییر می‌کند.
  • تکنولوژی ساخت: تکنولوژی‌های پیشرفته در ساخت پروتز دائمی سینه می‌توانند هزینه آن را افزایش دهند.

نوع پروتز سینه که قرار است برای بیمار استفاده شود:

براساس موارد زیر تعیین می شود:

  •  براساس معاینه بالینی توسط پزشک
  • فرم سینه
  •  خواسته بیمار

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

به اشتراک بگذارید :