Doctor safaei contact

همه چیز درباره تزریق ژل آلیاکسین

تزریق ژل آلیاکسین

فیلر آلیاکسین | تزریق ژل آلیاکسین

در سال های گذشته روش های مختلفی برای ترمیم و بهبود ظاهر صورت در بین مردم محبوبیت پیدا کرده است و متدهای ترمیمی مختلفی توسط پزشکان برای متقاضیان پیشنهاد می شود. یکی از رایج ترین روش ها، تزریق مواد مختلفی مانند ژل یا چربی به پوست صورت برای شکل دهی مناسب به آن می باشد. تزریق ژل به پوست به روشی رایج برای داشتن پوستی نرم و جوان تبدیل شده است. اما پیش از انجام آن بهتر است اطلاعات مناسب درباره ی این فرایند را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نتیجه را از انجام این عمل زیبایی کسب کنید.

خرید ژل آلیاکسین | فیلر آلیاکسین

اطلاعاتی درباره تزریق پوستی ژل

تزریق ژل به صورت فرایندی است که طی آن تزریقات کوچکی از ژل برای پر کردن چین وچروک صورت و حجم دهی به پوست انجام می شوند. تزریق ژل برای قسمت های مختلفی از صورت مانند اطراف چشم، گونه ها، دهان و خط چانه و حتی لب ها استفاده می شود. انواع مختلفی از ژل ها برای این عمل مورد استفاده قرار می گیرند که رایج ترین مدل های مورداستفاده مواد مشتق شده از هیالورونیک اسید است که در بین آن ها می توان به ژل های ژوویدرم اشاره کرد. ژل های ژوویدرم خود انواع مختلفی دارند که شامل ژوویدرم ولوما XC، ولبلا XC، ولور XC، ژوویدرم XC، ژوویدرم آلترا XC، ژوویدرم آلترا 2، ژوویدرم آلترا 3 و ژوویدرم آلترا 4 می شود. انواع مختلف این ژل برای مشکلات مختلف و نواحی متفاوتی از صورت کاربرد دارند.

یکی دیگر از مدل های هیالورونیک اسید، ژل های آلیاکسین هستند. این ژل ها به عنوان فیلر صورت به کار می روند. در ادامه توضیحات کاملی درباره ی این مدل از ژل های تزریقی به صورت ارائه خواهد شد.

دکتر صفایی | ژل آلیاکسین

ویژگی­ های ژل آلیاکسین

اگر بخواهیم توضیحی کوتاه و مفید درباره ی ژل آلیاکسین (Aliaxin gel) ارائه کنیم، می توان گفت که این ژل ها مجموعه ای از فیلرهای پوستی هستند که در ساختار خود حاوی هیالورونیک اسید می باشند. این ژل ها می توانند به شکلی یکپارچه با بافت اصلی پوست ادغام شوند و ظاهری جوان و طبیعی برای پوست ایجاد می کنند. ژل آلیاکسین یک مدل درمانی غیرتهاجمی به حساب می آید و به کانتورینگ طبیعی، از بین بردن چین وچروک ها و آب رسانی به پوست کمک می کند. درواقع روش آلیاکسین بر پایه ی فناوری هیدرولیفت قرار دارد و با موفقیت کلاژن سازی در پوست را فعال کرده و از بین رفتن اسید هیالورونیک پوست جلوگیری می کند تا پوست ظاهر جوانی داشته باشد. آلیاکسین از اسید هیالورونیک خالص برای ترمیم، بهبود خاصیت ارتجاعی و حجم دهی ساخته شده است.

از بین رفتن چین وچروک با تزریق ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین چه ویژگی هایی دارد؟

ژل( فیلر) آلیاکسین ساخت کدام کشور است؟

آلیاکسین به طور اولیه ساخت کشور ایتالیا است اما توانسته استانداردهای جهانی مختلفی را برای کیفیت بالای محصول خود از شرکت های بهداشت جهانی کسب کند. این محصول، توسط شرکت IBSA Farmaceutici Italia در یک ناحیه ی تأیید شده توسط سازمان FDA ایالات متحده آمریکا در ایتالیا ساخته می شود و توسط شرکت HA-Derma Ltd. در انگلیس و ایرلند توزیع می شود.

نحوه ­ی عملکرد فیلرآلیاکسین

آلیاکسین فقط تولید کلاژن در پوست را تحریک نمی کند بلکه باعث انعطاف پذیری پوست و دیواره های کلاژن می شود. آلیاکسین خاصیت لیفت کنندگی نیز دارد که باعث باز شدن پوست می شود و چین و چروک را کاهش می دهد. ماندگاری نتایج یک کیفیت قوی برای آلیاکسین است. بسته به محل تزریق، میزان مدت باقی ماندن اثرات این فیلر می تواند متفاوت باشد اما به طور میانگین پس از انجام این عمل، اثرات مثبت آن 6 تا 8 ماه روی پوست باقی می ماند و برای از بین نرفتن اثرات مثبت این ژل، ترمیم سالیانه موردنیاز است. مطالعات نشان می دهد که پوست بعد از درمان 50٪ نرم تر باقی می ماند. درواقع این محصول با هدف ایجاد جوان سازی طبیعی در زیر سورفاژ پوست طراحی شده است.

ژل لب آلیاکسین | فیلر آلیاکسین

تزریق ژل آلیاکسین | فیلر لب آلیاکسین

انواع ژل (فیلر) آلیاکسین

ژل آلیاکسین انواع مختلفی دارد که هر کدام برای از بین بردن چین وچروک و مشکلات پوستی در نقطه ای خاص از صورت طراحی شده اند. انواع فیلر آلیاکسین شامل این موارد هستند:

  • آلیاکسین SR برای شکل دهی به صورت و بازیابی شکل اصلی پوست این ناحیه استفاده می شود. به دلیل توانایی لیفت کردن و بازسازی طبیعی بافت صورت، این مدل از ژل آلیاکسین هارمونی صورت را بازیابی می کند و اثرات بلندمدتی بر ظاهر افراد خواهد داشت. از این مدل ژل برای مناطق مختلفی می توان استفاده کرد و برای تزریق به نقاط حساس (مجراهای اشک و شقیقه­ها) مناسب است. ژل آلیاکسین SR شکل کلی صورت را با استفاده از کانتوربندی اصلاح می­نماید.
  • آلیاکسین FL خطوط اخم و لبخندی که به مرورزمان روی پوست صورت ایجاد شده است را ترمیم می کند. این مدل از ژل آلیاکسین به طور اختصاصی برای شکل دهی به لب ها و تغییر حالت آن ها نیز استفاده می شود. همچنین آلیاکسین FL برای آب رسانی و ویسکوزیته کردن پوست استفاده دارد و حالت طبیعی ارتجاعی صورت را بازسازی می کند.
  • آلیاکسین GP عملکردی کلی دارد و برای انواع مختلفی از مشکلات پوستی صورت قابل استفاده است. این مدل از ژل برای از بین بردن چین وچروک ها و از بین بردن خطوط عمیق روی صورت به پوست تزریق می شود.
  • آلیاکسین EV برای حجم دهی به قسمت های مختلف صورت قابل استفاده است. این ژل به شکل ویژه موجب کشش و لیفت پوست نیز می شود و با کمک به بازسازی تقارن صورت، حالتی طبیعی به چهره می بخشد.

دکتر صفایی | تزریق ژل آلیاکسین

تزریق ژل | ژل آلیاکسین

مراحل انجام تزریق ژل آلیاکسین

برای انجام عمل تزریق فیلر آلیاکسین باید مراحل خاصی طی شود. در نخستین قدم پزشک برای شما روند درمان و خطرات احتمالی را توضیح خواهد داد. سپس از شما درخواست می شود پیشینه­ی پزشکی و داروهایی که مصرف می­کنید را به طور کامل شرح دهید تا اطمینان حاصل شود که مواد تزریقی در شرایط سلامت شما اختلالی ایجاد نمی کنند. در مرحله­ی بعد، مناطقی که نیاز است مورد درمان قرار بگیرند علامت گذاری می شوند تا در طول فرایند تزریق به­عنوان نقشه­ای اصلی برای پزشک عمل کنند. برای تزریق ژل آلیاکسین به نقاطی خاص مانند اطراف لب ها می توان از بی حسی موضعی برای کاهش درد کمک گرفت. در مرحله آخر پزشک میزان موردنیاز از ژل را وارد سرنگ کرده و آن را به مناطق موردنظر تزریق می کند.

ژل آلیاکسین برای لب | تزریق ژل

ژل الیاکسین |  انواع ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین برای لب

تزریق ژل آلیاکسین برای رفع چروک دور لب ها، اصلاح ظاهر آن ها و همچنین حجم دهی به لب ها استفاده می شود. برای ناحیه ی لب معمولاً آلیاکسین LF رایج ترین مدل مورد استفاده است. مقدار مشخصی از این فیلر به بافته ای پوستی و مخاطی تزریق می شود تا اصلاحات موردنظر در ناحیه ی لب ها را انجام دهد. به طورکلی هرچقدر وضع اولیه ی پوست بهتر باشد، فیلر به شکل واضح تری می تواند نواقص پوست را ترمیم کند.

ژل آلیاکسین برای زیر چشم

از فیلر آلیاکسین برای رفع نواقص و چروک های اطراف چشم نیز استفاده می شود. ازآنجایی که نواحی اطراف چشم ها بسیار ظریف و حساس هستند، معمولاً مدل انتخابی برای تزریق به این ناحیه ها، ژل آلیاکسین SR است. این مدل فیلر می تواند خطوط اطراف چشم را از بین ببرد و ظاهری سالم و جوان به چشم ها بدهد. همچنین از فیلر آلیاکسین SR برای از بین بردن گودی زیر چشم یا افتادگی پوست اطراف چشم استفاده می شود.

فیلر آلیاکسین زیر چشم

ژل آلیاکسین برای زیر چشم

عوارض ژل آلیاکسین

تزریق ژل آلیاکسین ممکن است عوارضی برای افراد ایجاد کند. این روش درمانی برای بیمارانی که در اطراف محل تزریق عفونت یا التهاب دارند، به مواد آلرژی دارند، مبتلا به بیماری های دستگاه ایمنی هستند، مشکلات پوستی جدی دارند و داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند مناسب نیست. همچنین یک هفته قبل از انجام عمل، بیمار باید از مصرف داروهایی که بر جریان خون تأثیر می گذارند (مانند آسپرین و ویتامین E) پرهیز کرده باشد تا احتمال خون ریزی شدید ناشی از تزریق به حداقل برسد. بعلاوه، انجام تزریق ژل آلیاکسین در دوران بارداری ممنوع است.

عوارض ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین | ماندگاری ژل الیاکسین

بعد از انجام عمل تزریق فیلر آلیاکسین امکان ابتلا به این عوارض وجود دارد:

  • واکنش های التهابی (قرمز شدن پوست و ورم)، که گاهی همراه با درد و خارش هستند
  • ایجاد غده ی هماتوما
  • سفت شدن یا ورم کردن محل تزریق
  • تغییر رنگ محل تزریق

این عوارض معمولاً چند روز پس از انجام عمل از بین می روند. اگر علائم پس از یک هفته باقی بمانند نیاز است با پزشک متخصص مشورت کنید.

قیمت ژل آلیاکسین

ژل آلیاکسین به طور رایج برای مرمت مشکلات پوستی و بهبود ظاهر افراد استفاده می شود. هزینه تزریق ژل آلیاکسین به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی توان قیمت هر سی سی ژل الیاکسین را به طور دقیق مشخص کرد. عوامل تاثیرگذار بر قیمت آلیاکسین که از بین آن ها می توان به این موارد اشاره کرد:

قیمت هر سی سی ژل الیاکسین | قیمت ژل آلیاکسین

قیمت ژل آلیاکسین | قیمت ژل آلیاکسین برای زیر چشم

  1. نوع ژل آلیاکسین: همان طور که بیان شد ژل های آلیاکسین انواع مختلفی دارند که قیمت هر یک از آن ها بسته به کارکرد و اثری که بر روی پوست می گذارند متفاوت است. همچنین ازآنجایی که این ژل در خارج از کشور تولید می شود قیمت آن ممکن است با توجه به قیمت ارز دچار نوسانات مختلفی شود.
  2. محل تزریق: ژل آلیاکسین را می توان به مناطق مختلفی از پوست صورت تزریق کرد و قیمت تزریق این فیلر بستگی به محل موردنظر و در نتیجه میزان ژل مصرفی برای ترمیم پوست دارد. به طورکلی ژل آلیاکسین در مقیاس سی سی خریداری می شود و برای ناحیه های دارای ابعاد بزرگ تر، میزان بیشتری از این ژل موردنیاز خواهد بود.

 

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

به اشتراک بگذارید :