Doctor safaei contact

تزریق چربی برای افراد لاغر

تزریق چربی برای افراد لاغر

تزریق چربی به افراد لاغر

مانند صورت، چربی بهترین حجم دهنده برای دیگر اندام های شما است: تزریق چربی برای شما یک پروتز طبیعی است. در بیشتر موارد، افراد درگیر بزرگ کردن سینه و باسن هستند. اما تزریق چربی (Fat injection) برای اصلاح فرورفتگی‌های دیگر مانند چسبندگی سینه‌بند، فرورفتگی‌های ناشی از لیپوساکشن، صاف کردن جای زخم‌ها، از بین بردن جای زخم، بزرگ کردن سینه،  و غیره استفاده می شود.

تزریق چربی به سینه برای افراد لاغر

امروزه، تزریق چربی جایگزینی برای ماموپلاستی تقویتی از طریق ایمپلنت، پروتز سینه است. این روش اصلاح غدد پستانی با استفاده از بافت چربی خود بیمار است. برخی از زنان به طور قاطع امکان اصلاح عیوب را با کمک بدن "خارجی" به معنی ایمپلنت نمی پذیرند. و سپس تزریق چربی سینه تنها راه خروج از این وضعیت می شود ، یک عامل مهم برای بسیاری از افراد، قیمت نسبتاً مقرون به صرفه چنین اصلاحی است. لازم به ذکر است که این روش هنوز نمی تواند به طور کامل جایگزینی برای کاشت نامیده شود، زیرا به شما اجازه نمی دهد اندازه سینه را به شدت تغییر دهید. در واقع، این روش می تواند سینه را 0.5-1 سایز در هر بار افزایش دهد.
در عمل پزشکی، تزریق چربی غدد پستانی اغلب برای از بین بردن عدم تقارن، افزایش سایز سینه ها در صورت کاهش وزن ناگهانی،کانتورینگ ایمپلنت، با ماستکتومی نسبی، تغییرات سینه پس از بارداری و شیردهی استفاده می شود.

تزریق چربی به سینه برای افراد لاغر

تزریق چربی در افراد لاغر | تزریق چربی به صورت لاغر

چگونه چربی به سینه منتقل می شود؟

انتقال چربی سینه اخیراً برای زنانی که می خواهند از کاشت سینه و خطرات و مراقبت های مرتبط با آن اجتناب کنند، به یک گزینه بسیار محبوب تبدیل شده است. انتقال چربی به قفسه سینه دو روش در یک زمان است. اولین قدم برداشتن چربی از نواحی حجیم با لیپوساکشن است که به معنای اصلاح نواحی اضافی نیز می باشد. مرحله بعدی این است که به آرامی پیوند چربی را برای شکل دادن و بزرگ کردن سینه ها به طور طبیعی اعمال کنید. در حین عمل چربی بیشتری در ناحیه مورد نظر قرار می گیرد زیرا بعد از عمل مقداری جذب یا آب شدن چربی در بدن وجود دارد. انتقال سریع چربی پس از حذف مهمترین کلید برای زنده نگه داشتن چربی است.

نمونه تزریق چربی صورت | تزریق چربی زیرچشم
 تزریق چربی زیر چشم

آیا برای تزریق چربی به افراد لاغر، تشخیص یا معاینه خاصی لازم است؟

به دلایل ایمنی، انجام آزمایش خون منطقی است:قبل از انجام تزریق چربی باید معاینات لازم انجام شود تا مشخص شود آیا شما فرد مناسبی برای تزریق چربی هستید یا خیر. اولین مورد این است که بفهمیم آیا التهاب پنهانی در بدن وجود دارد یا خیر، در غیر این صورت تزریق غیرممکن است. دوم جلوگیری از خونریزی زیر جلدی یا ترومبوز در طول تجویز دارو. باید در نظر داشته باشید تزریق چربی مانند هر عمل زیبایی دیگر محدودیت هایی و توجهاتی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. معاینات و آزمایشات لازم حتما باید قبل از انجام تزریق، انجام شود.

تزریق چربی به صورت برای افراد لاغر

تزریق چربی به افراد لاغر اندام | تزریق چربی به صورت

فرآیند تزریق چربی به صورت برای افراد لاغر

عامل مهمی که پوست را سفت و جوان می کند، چربی زیر آن است. زیرا این چربی ها باعث پاکی بیشتر پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی آن می شود. یکی از روش های جدیدی که در حال حاضر توسط بسیاری از پزشکان مطرح شده و رضایت بیماران را جلب می کند، تزریق چربی به صورت است. همانطور که از نام آن پیداست، در این روش با تزریق مجدد چربی، چربی از دست رفته به ناحیه مورد نظر بازگردانده می شود. اما آنچه باعث محبوبیت بیشتر این روش در بین سایر فیلرها می شود، حذف چربی از بافت چربی اضافی بدن بیمار است.

 دکتر صفایی | تزریق چربی به صورت لاغر

تزریق چربی در افراد لاغر | درمان لاغری صورت بدون جراحی

تزریق چربی به صورت لاغر

با کمک انتقال چربی می توانید به داشتن صورت پر و جلوه ای جوان کمک کرد. به لطف تزریق چربی، می توانید به طور طبیعی صورت را پر کرده یا از شر گودهای روی صورت خلاص شوید. چین و چروک دور چشم و گودال زیر چشم نیز به لطف تزریق چربی، ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کنند. به لطف انتقال چربی، صورت شما چاق می شود و چین و چروک ها کاهش می یابد. برای ضخیم شدن لب های نازک نیز می توانید از یک پرکننده چربی کمک بگیرید.

 عکس تزریق چربی به صورت لاغر

عوارض تزریق چربی به صورت لاغر

عوارض تزریق چربی در افراد لاغر

تزریق چربی عوارض چندانی ندارد، ممکن است تا چند روز ناحیه تزریق شده دچار کبودی، تورم و التهاب شود. تزریق چربی یا لیپوفیلینگ یک روش جراحی زیبایی است که برای افزایش حجم و شکل دهی به برخی مناطق بدن مانند لب، صورت، سینه، شکم و باسن استفاده می‌شود. اما در افراد لاغر، عوارضی مانند نتیجه غیرطبیعی و نامناسب، تورم، درد، خونریزی، عفونت، تغییر رنگ پوست و حتی تشکیل گرانول های چربی در ناحیه تزریق ممکن است رخ دهد. بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای انجام این روش، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و عوارض و مزایای آن را با او بررسی کنید.

عوارض تزریق چربی در افراد لاغر | دکتر فرامرز صفایی

به اشتراک بگذارید :