Doctor safaei contact

  تزریق ژل |  تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل خط لبخند | رفع خط لبخند

خط خنده چیست؟

خط خنده خطوطی هستند که هنگام خندیدن در گوشه های لب و بین ابروها ایجاد می‌شوند. این خطوط می‌تواند ناشی از موارد مختلفی از جمله لبخند زدن، اخم کردن یا بلند کردن صدای شما باشد. خطوط خنده همچنین می‌تواند ارثی باشد و ممکن است در افرادی که چهره طبیعی دارند برجسته‌تر به نظر برسد. اگر نگران ظاهر خطوط خنده هستید، راه‌های مختلفی برای رفع آن‌ها وجود دارد. در اینجا روش هایی برای رفع خطوط خنده به شما معرفی می کنیم. تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

خط خنده چیست

چگونه خطوط لبخند را اصلاح کنیم

چگونه از شر چین و چروک های دهان خلاص شویم؟ امتناع از لبخند زدن گزینه بدی است. روش های مؤثرتری وجود دارد. تزریق ژل، تزریق بوتاکس تمرینات و ماسک ها از جمله راه‌های رفع خطوط خنده هستند. استفاده از آنها به شما می گوید که چگونه چین و چروک ها و خطوط لبخند را از بین ببرید. بیایید در مورد همه چیز به ترتیب صحبت کنیم.

ماریونت یا خطوط لبخند یکی از نگرانی های اصلی مرتبط با افزایش سن است. این چین و چروک های اطراف لب در صورت ظاهر می شود و جلوه ای از غم و اندوه در بیان ایجاد می کند که بیش از هر چیز به دلیل گذشت زمان است.

استفاده از پرکننده ها یک روش رایج اصلاح خط خنده است. این تکنیک برای بازیابی حجم از دست رفته در برخی از نواحی صورت استفاده می شود و به کاهش شلی و کاهش چین و چروک کمک می کند. از طریق نفوذهای کوچک بوتاکس ، صورت شما بسیار مرطوب تر و جوان تر به نظر می رسد.

رفع خط خنده با تزریق ژل

درمان و اصلاح خط خنده با تزریق ژل

بهترین ژل برای اصلاح خط خنده چیست؟

خطوط خنده شامل چین های بینی لبی و اطراف دهان (ماریونت) هستند. این چروک و خطوط ریز با همدیگر به خطوط لبخند شناخته می شوند.

چین های بینی لبی خطوط و چروک ریزی هستند که از گوشه بینی تا ناحیه خارجی لب ها کشیده می شوند.

خطوط ماریونت خطوط ریزی هستند که در هر دو سمت از گوشه خارجی دهان تا چانه کشیده می شوند.

این خطوط که به خطوط عمودی گوشه دهان، ماریونت، خنده، لبخند یا چین های بینی لبی نیز شناخته می شوند بخشی از فرایند افزایش سن بوده و مخصوصا در افرادی پدیدار می شوند که احساسات خود را به صورت شدید بروز می دهند.

برای از بین بردن این خطوط، فیلری عالی وجود دارد که می تواند این چروک ها را صاف کرده و ظاهر آن ها را کاهش دهد. این فیلر ژوویدرم ولور یا Juvéderm Vollure XC نام دارد.

اصلاح خط لبخند با ژل | دکتر صفایی

  تزریق ژل خط خنده

چگونه می توانید از به وجود آمدن خط خنده جلوگیری کنید؟

چند کار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از ایجاد خط خنده انجام دهید: اول، مطمئن شوید که به اندازه کافی ورزش می کنید. این کار به ماهیچه های شما کمک می کند تا پوست را منعطف نگه دارید، که به کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند. ثانیا، به صورت مرتب از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.  این به محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید و همچنین کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند. در نهایت، مطمئن شوید که هر روز مقدار زیادی آب بنوشید. این کمک می کند پوست شما هیدراته و کمتر مستعد شود. اگر این نکات برای شما کارساز نیست، با یک متخصص پوست مشورت کنید که می تواند درمان های دیگری مانند پرکننده یا لیزر درمانی را توصیه کند.

 پیشگیری از ظاهر شدن خط لبخند | تزریق ژل خط لبخند

پیشگیری از ظاهر شدن خط لبخند با استفاده از ماساژ

یکی دیگر از اقدامات پیشگیرانه شامل ماساژ ناحیه آسیب دیده ، انجام حرکات چرخشی کوچک با انگشتان دور لب و انجام تمرینات ساده ژیمناستیک صورت است که باید چند بار در روز و پس از آبرسانی به لب ها تکرار شود: لب ها را طوری قرار دهید که انگار برای بوسیدن نگه می دارید،  این حالت را چند ثانیه حفظ کنید و سپس عضلات صورت را به حالت طبیعی برگردانید. این حرکت باید حدود ده بار تکرار شود.

چه چیزی خطوط خنده را ایجاد می کند؟​

خطوط خنده به چند دلیل ممکن است به جود بیایند که در بیشتر موارد این دلایل ناخواسته هستند. این خطوط بیشتر در اطراف بینی و دهان خود را نشان می دهند. برخی از عوامل اولیه شامل موارد زیر می شوند:

  1. کاهش مقدار تولید الاستین و کلاژن همراه با افزایش سن
  2. بروز حالات صورت در طول زمان
  3. درمان خطوط خنده به وسیله ژوویدرم ولور
  4. کاهش مقدار چربی صورت همراه با افزایش سن

بهترین ژل برای رفع خط خنده​

ژوویدرم ولور یک فیلر پوستی از جنس هیالورونیک اسید است که چین و چروک های صورت با عمق متوسط تا شدید را درمان می کند. این فیلر به عنوان موثر ترین فیلر اثبات شده است. نتایج حاصل از این فیلر تا 18 ماه پایداری دارند. این فیلر تزریقی به شدت تاثیر گزار به زیر پوست می رود تا به آن حجم اضافه کرده، خطوط ناشی از لبخند را صاف کرده و صورت را به ظاهر جوان خود بازگرداند.

ژوویدرم ولور یک فیلر باریک است که خطوط ریز اطراف بینی و دهان را صاف می کند. مزیت برتر ولور این است که به دلیل باریک بودن، ناحیه مورد نظر پوست را بیش از حد متورم نکرده و ظاهری طبیعی و جوان به صورت می بخشد.

دکتر صفایی | بهترین ژل برای خط خنده

  تزریق ژل خط خنده

هزینه اصلاح خط لبخند

هزینه تزریق ژل خط خنده (Smile Line fillers) بستگی به میزان ژل، کیفیت و برند ژل و همچنین میزان تخصص و تجربه پزشک دارد. معمولا برای رفع خط خنده نیاز به یک الی دو سی سی ژل می باشد. برخی افراد شاید به دنبال مکانی هستند که هزینه کمی برای تزریق ژل خط خنده بپردازند اما مهم ترین موضوع سلامت فرد و نتیجه نهایی بعد از تزریق ژل خط خنده است. با این حال پزشکان متخصصی که کار اصلاح خط خنده را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت انجام می دهند کم پیدا می شوند. برای رسیدن به این هدف بهترین جا را انتخاب کرده اید. دکتر فرامرز صفایی پیروز تزریق ژل و بوتاکس را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می دهد.

چه چیزی باعث ایجاد خطوط خنده می شود؟

هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. برخی افراد معتقدند که خطوط خنده به دلیل ترکیبی از ژنتیک و سبک زندگی ایجاد می شود، در حالی که برخی دیگر می گویند که این خطوط ناشی از سن یا آسیب است. اما محتمل ترین توضیح این است که خطوط خنده صرفا حاصل چندین سال لبخند و خنده است.

اگر می خواهید از چین و چروک خنده جلوگیری کنید یا آن را کاهش دهید، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. اول، مطمئن شوید که رژیم غذایی سالم و ورزش فراوان دارید. دوم، از سیگار کشیدن و نوشیدن زیاد الکل خودداری کنید - هر دوی این اقدامات می تواند به پوست شما آسیب برساند. به ظاهر چین و چروک ها و لکه های پیری کمک کنید در نهایت لبخند خود را روشن و ثابت نگه دارید. اگر همیشه شاد و راضی به نظر می رسید، لبخند شما به پنهان کردن علائم پیری در اطراف چشم و دهان کمک می کند.

علت خطوط لبخند | اصلاح خط خنده

تزریق بوتاکس خط خنده

اصلاح خط خنده با اسید هیالورونیک | بوتاکس خط خنده

اسید هیالورونیک (هیالورون) یک ماده درون زا است. هنگامی که ما جوان هستیم، پوست ما سرشار از اسید هیالورونیک است. در آنجا مقدار زیادی آب را می چسباند که باعث می شود پوست ما انعطاف پذیر، تازه و محکم به نظر برسد. علاوه بر این، اسید هیالورونیک فیبرهای کلاژن را تثبیت می کند و از سلول های ما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. با تزریق این نوع ژل می توان همه چین و چروک های صورت مانند خط خنده را از بین برد.

رفع خط خنده با تزریق بوتاکس

بوتاکس یا سم بوتولینوم سالهاست که در پزشکی زیبایی برای رفع و اصلاح چین و چروک ها استفاده می شود و همچنین می تواند به رفع خطوط خنده کمک کند . تزریق بوتاکس به پوست باعث ایجاد آرامش، کشش صورت و اثر بر روی عضلات صورت می شود، زیرا باعث آزاد شدن استیل کولین می شود، ماده ای که تکانه های عصبی را به ماهیچه ها منتقل می کند و انقباض و حرکت آنها را تنظیم می کند و در نتیجه ارتباط را قطع می کند. بوتاکس تزریق شده یک درمان بی خطر برای خط لبخند است، اما باید توسط پرسنل پزشکی متخصص انجام شود. بوتاکس می تواند عوارض جانبی جدی داشته باشد و تزریق اشتباه می تواند باعث عدم تقارن در ظاهر لب شود. بنابراین برای رفع خط لبخند، تزریق میکرو بوتاکس در نقاط خاصی در دو طرف ریشه بینی و عضله بالابرنده لب فوقانی ضروری است که به آن امکان کشش و بازیابی تون را می دهد. صورت، با لیفت کامل لب و در نتیجه قرار گرفتن در معرض لثه ها مقابله می کند.

 بیشتر بدانید: عوارض تزریق ژل

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

به اشتراک بگذارید :