Doctor safaei contact

بوتاکس زئومین آلمان

بوتاکس زئومین آلمان

بوتاکس زئومین آلمان

هر ساله صدها هزار نفر از مردم سراسر جهان برای کاهش چین و چروک های صورت خود به پزشک مراجعه می کنند. زئومین یکی از آخرین درمان‌های تجویزی است که در ایالات متحده آمریکا و بیش از 50 کشور برای درمان خطوط ریز صورت تایید شده است.

بوتاکس زئومین چیست؟

بوتاکس زئومین (توکسین بوتولینوم نوع A) از باکتری که باعث بوتولیسم می‌شود ساخته شده است. سم توکسین بوتولینوم که بوتاکس زئومین هم یک نمونه از آن است، فعالیت عصب در ماهیچه‌ها را مسدود می‌کند و باعث کاهش فعالیت ماهیچه به خصوص در نواحی مرتبط با چروک می‌شود. بوتاکس زئومین توسط شرکت ‏MERZ ‎‏ آلمان تولید می‌شود که مجوز لازم را از ‏FDA ‎‏ دریافت کرده که به گفته این کمپانی، خالص ترین نوع سم را با ‏کمترین عوارض جانبی تولید کرده است.‏

بوتاکس زئومین چیستزئومین مانند بوتاکس و دیسپورت به صورت تزریق وارد بدن می‌شود. تزریق بوتاکس زئومین در پیشانی به خصوص بین ابروها برای کاهش خط های اخم یا برای درمان گرفتگی عضلات آرنج، مچ و انگشتان دست و پا تزریق می‌شود. بوتاکس زئومین (Zeomin botox) همچنین برای درمان مشکلات ماهیچه ای خاص چشم‌ها که به خاطر اختلالات عصبی به وجود می‌آیند و مداوای مشکل خستگی مزمن استفاده می‌شود.

دکتر صفایی | بوتاکس زئومین

چگونگی استفاده از بوتاکس زئومین؟

زئومین درون عضله یا غده تزریق می‌شود. بوتاکس زئومین باید هر 12 یا 16 هفته یک بار تزریق شود و فاصله ی بین تزریق‌ها باید حداقل سه ماه باشد. توجه کنید که تزریق  توکسین بوتولینوم‌ها حتی اگر به منظور زیبایی باشد باید فقط توسط متخصصان صورت بگیرد. بوتاکس زئومین با توجه به هدف درمانی ممکن است در بیش از یک ناحیه تزریق شود. تاثیرات زئومین موقتی هستند و این اثرات ممکن است بعد از سه ماه کاملا از بین بروند. تکرار تزریق‌ها امکان دارد تاثیرگذاری را طولانی‌تر کنند.

ماندگاری بوتاکس زئومین

استفاده از زئومین در زیبایی شناسی

  1. صاف کردن چین و چروک‌های افقی روی پیشانی
  2. صاف کردن چین و چروک‌های عمودی و چین در ناحیه بین ابروها ( چروک‌های گلابلار روی پل بینی )
  3. صاف کردن چین و چروک‌های ریز روی پوست اطراف گوشه‌های بیرونی چشم ، به اصطلاح "  پنجه کلاغی "
  4. رفع چین و چروک روی پوست بالای لب بالا و گوشه لب .
  5. بهبود و اصلاح خطوط صورت
  6. صاف کردن و بهبود تن رنگ صورت

دکتر صفایی | بوتاکس زئومین آلمان

ماندگاری بوتاکس زئومین

ماندگاری انواع مختلف بوتاکس با یکدیگر متفاوت است. ماندگاری بوتاکس زئومین نیز مانند هر نوع بوتاکس دیگری به عواملی بستگی دارد. اما معمولا این نوع بوتاکس 3 الی 6 ماه ماندگاری دارد.

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

به اشتراک بگذارید :