Doctor safaei contact

قیمت دیسپورت و تفاوت بوتاکس و دیسپورت

تزریق بوتاکس دیسپورت در تهران | تزریق بوتاکس صورت

قیمت بوتاکس دیسپورت | تزریق بوتاکس مسپورت 

یکی از سوالاتی که ذهن افراد را به خود مشغول کرده است، تفاوت قیمت دیسپورت و بوتاکس است و آیا این که قیمت دیسپورت به صرفه است یا خیر؟ مناسب ترین بوتاکس از نظر کیفیت و قیمت کدام است؟
از آنجایی که تزریق  Dysport یک عمل زیبایی محسوب می شود، تحت پوشش بیمه درمانی در برابر چین و چروک قرار نمی گیرد. قبل از انجام این روش از پزشک خود در مورد هزینه دقیق آن بپرسید تا از هزینه‌های غافلگیرکننده جلوگیری کنید.

عوامل مختلفی بر قیمت بوتاکس دیسپورت (botox dysport) و مصپورت تاثیر می‌گذارد. در این مقاله به عوامل موثر بر قیمت و هزینه دیسپورت پاسخ داده می‌شود.

تفاوت بوتاکس دیسپورت و بوتاکس

سرعت تاثیر پذیری بر روی پوست فرد یکی از تفاوت‌های بین دیسپورت و بوتاکس می‌باشد . در بیشتر افراد تزریق بوتاکس بعد از ۳ تا ۵ روز اثر خود را نشان می دهد این در حالی است که دیسپورت اثر خود را 2 روز بعد نمایان می‌کند و بعد از دو روز تاثیر دیسپورت روی پوست کاملا قابل مشاهده است. این برای کسانی که می خواهند در یک فستیوال حرفه ای و یا اجتماعی شرکت کنند و به آراستگی خود اهمیت می دهند، یک مزیت ایده آل است.همچین مطالعات نشان دهنده ی باقی ماندن بیشتر نتایج حاصل از فرایند بوتاکس دیسپورت نسبت به بوتاکس  است. درمواقعی که اثر بخشی بوتاکس در درمان از دست رفته، می‌توان از دیسپورت استفاده کرد‌. ویال‌های دیسپورت در اندازه‌های ۳۰۰ و ۵۰۰ واحدی موجود می‌باشند در حالیکه ویال بوتاکس به شکل ۵۰ و ۱۰۰ واحدی است.  باید این محصولات را از جای معتبر تهیه کنید چرا که ترکیبات بسیار حساسی دارند و اگر در شرایط مناسب نگهداری نشوند فاسد می‌شوند. از آنجا که در تهیه دیسپورت از لاکتوز (قند شیر) استفاده می شود افرادی که آلرژی به شیر دارند نباید از این محصول استفاده کنند.

هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت | قیمت تزریق بوتاکس دیسپورت

قیمت بوتاکس دیسپورت | هزینه بوتاکس دیسپورت

قیمت هر واحد دیسپورت ارزانتر از بوتاکس است اما از آنجا که میزان دیسپورتی که باید تزریق شود، بیشتر از بوتاکس است، نتیجه نهایی مشابه خواهد بود و این دو از نظر هزینه تفاوت چندانی نخواهند داشت.

چرا شما باید بوتاکس دیسپورت را انتخاب نمایید؟

بسیاری از بیماران برای آنکه نتایج رضایت بخش و دلخواه را تا ۴ ماه مشاهده کنند، ترزیق بوتاکس دیسپورت را ترجیح می دهند و همینطور متوجه سریع تر بودن نتایج به دست آمده از ترزیق دیسپورت نسبت به بوتاکس شده اند. به همین خاطر اگر کسب نتایج سریع از تزریق بوتاکس برای شما اهمیت دارد به شما توصیه می کنیم که بوتاکس دیسپورت را خریداری کنید. این محصول همچنین دارای مزایی دیگری است که در مقاله بوتاکس دیسپورت همه آن‌ها برای شما شرح داده می شود.

هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت | هزینه تزریق بوتاکس

دوز مورد نیاز دیسپورت | هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت

میزان محلولی که باید تزریق کنید در هزینه تزریق بوتاکس تاثیر زیادی دارد، هر کدام از نواحی صورت باید به اندازه مشخصی بوتاکس دیسپورت به آن تزریق شود. در زیر به دوز مورد نیاز برای فرایند ترزیق دیسپورت در نواحی مختلف صورت می پردازیم:

  •  پیشانی : ۲۰ الی ۸۰ واحد
  •  خط اخم ( خطوط عمودی بین ابروها ) : ۴۰ الی ۸۰ واحد
  •  چین وچروک های اطراف چشم : ۱۵الی ۳۰ واحد در هرطرف
  •  خطوط اطراف گردن : ۲۰ الی ۳۰ واحد
  •  تو رفتگی چانه : ۵ الی ۱۰ واحد
  •  بینی استخوانی : ۱۰ الی ۲۰ واحد

قیمت دیسپورت و عوامل موثر برآن

قیمت بوتاکس دیسپورت به عوامل زیادی بستگی دارد. قبل از انجام تزریق بوتاکس برای دریافت مشاوره و تعیین هزینه بوتاکس به مطب پزشک مراجعه کنید و از جزییات تزریق آگاهی کامل را پیدا کنید. در زیر مهم ترین عوامل موثر بر هزینه درمان تزریق دیسپورت امده اند:

تزریق بوتاکس دیسپورت در تهران | هزینه تزریق مصپورت

قیمت تزریق بوتاکس دیسپورت

۱ – اندازه قسمتی که نیاز به درمان دارد:

با افزایش محدوده ای که باید دیسپورت به آن قسمت تزریق شود، مقدار دیسپورتی که باید تزریق شود بیشتر خواهد بود همین موضوع باعث می شود هزینه دیسپورت بیشتر شود. توجه داشته باشید که کلینیک های متعدد به ارائه تخفیفات برای درمان مناطق مختلف می پردازند.

۲ – درمورد نیاز برای درمان:

اگر میزان و عمق چروکهای شما (یا درمان مورد نظر) شدید باشد، ممکن است واحدهای بیشتری از دیسپورت مورد نیاز باشد، هرچقدر واحد دیسپورت تزریقی بیشتر باشد هزینه افزایش خواهد یافت.

۳ – تاثیر مناطقی که نیاز به درمان دارند بر قیمت تزریق بوتاکس دیسپورت:

بعضی از مناطق ممکن است تزریق بیشتری نسبت به مناطق دیگر نیاز داشته باشند. به عنوان مثال، زیر بغل ممکن است نیاز به واحدهای بیشتری از دیسپورت نسبت به خطوط خنده داشته باشد.

هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت

قیمت معمول دیسپورت | قیمت بوتاکس

۴– موقعیت فیزیکی:

هزینه تزریق بوتاکس بسته به شهر، ممکن است متفاوت باشد.

۵- اعتبار شخصی که درمان را انجام می دهد:

شما برای تزریق دیسپورت به یک متخصص پزشکی نیاز ندارید، بنابراین اگر یک  فرد غیر متخصص را برای تزریق انتخاب کنید، پرداخت کمتری دارید اما ممکن است عدم تخصص تزریق کننده صدمات جبران ناپذیری را ایجاد کند.

هزینه معمول و قیمت دیسپورت:

هر ویال دیسپورت Dysport ساخت انگلستان هزینه ی بیش تر و هر واحد بوتاکس نورونوکس Noronox  ساخت کره قیمت کمی پایین تر دارد. همچنین هر واحد بوتاکس مصپورت Masport  ساخت ایران دارای قیمت کمتری است. البته این مبالغ بسته به نوع منطقه زندگی وهمچنین قیمت دلار ممکن است مقداری متفاوت باشند. کیفیت خدمات معمولا عامل اصلی تعیین کننده هزینه‌های بوتاکس است اما شما همچنین باید کیفیت بوتاکس مورد استفاده برای انجام درمان را در نظر بگیرید. بسیاری از مراکز مراقبت از پوست و حتی جراحان پلاستیک تخفیفاتی برای درمان‌های چندگانه و یا برای مشتری دائمی ارائه می‌دهند. هزینه  تزریق بوتاکس دیسپورت در تهران بر اساس پارامترهایی که در بالا ذکر شد تعیین می‌‌گردد. اما دکتر فرامرز صفایی تا جایی که توانسته باشد هزینه های کمتری را در نظر گرفته است.

قیمت بوتاکس دیسپورت | هزینه بوتاکس دیسپورت

قیمت تزریق بوتاکس | هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت

 

اثرات به دست آمده از تزریق بوتاکس دیسپورت

اثربخشی از هفته اول ظاهر می شود و در یک ماه به حداکثر خود می رسد و تقریباً 4 ماه حفظ می شود.

در زیبایی شناسی بازگشت به حالت اولیه تدریجی است و از ماه چهارم یا ششم انقباضات عضلانی به آرامی از سر گرفته می شود. سپس می‌توان یک جلسه جدید تزریق سم بوتولینوم پیشنهاد داد.

دکتر صفائی پیروز فقط تزریق بوتاکس انجام می‌دهند و این وبسایت برای فروش بوتاکس نیست.

لطفا برای خرید بوتاکس با مطب تماس نگیرید.

 

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی (پلاستیک - ترمیمی)

به اشتراک بگذارید :