Doctor safaei contact

ژل ژوویدرم اولترا

ژل ژوویدرم اولترا

ژل ژوویدرم اولترا 4 یک فرمول قوی برای ترکیب و اصلاح چین و چروک های عمیق، از جمله افزایش حجم گونه ها و چانه ها می‌باشد. این فرمولاسیون نباید به داخل عضلات glabella (خطوط خفیف) و یا به مناطق زیر چشم تزریق شود. ژل ژوویدرم اولترا 4، موثرترین فرمولاسیون، برای اندازه گیری و اصلاح چروک های عمیق و برای شکل دهی صورت، از جمله افزایش حجم لب، توصیه می شود.

قیمت ژل ژوویدرم

چه چیزی ژوویدرم اوترا  را از سایر محصولات متمایز میکند؟

سری محصولات (ULTRA Juvéderm) فیلرهای پوستی هیالورونیک اسید (HA) هستند که نتایج قابل قبولی را که تا 12 ماه به طول می‌انجامد، ارائه می دهند. در حال حاضر این فیلر شامل لیدوکائین برای بی‌حسی است که انجام این فرایند تزریق  را برای شما راحت تر می کند. این فیلر پس از تزریق به صورت طبیعی و یکنواخت زیر پوست پخش می‌شود و چنان به نظر می‌رسد که شما هیچ‌گونه عملی در صورتتان انجام نداده‌اید.

دکتر صفایی | ژل ژوویدرم اولترا

اسید هیالورونیک چیست ؟

اسید هیالورونیک (HA) یک شکر طبیعی در بدن است که به هیدارته کردن و لطافت پوست کمک می کند. اسید هیالورونیک به صورت طبیعی در بدن جایگزین می‌شود و با افزایش سن میزان دفع آن بیشتر از تولید آن می‌شود. به همین دلیل با افزایش سن رطوبت و طراوت پوست کاهش میابد. اسید هیالورونیک اغلب در جراحی های زیبایی استفاده می‌شود، اگر چه توسط پزشکان برای تزریق به مفصل آرتریتی، برای کمک به جراحی و جراحی چشم نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق ژل ژوویدرم

آیا باید از این تزریق ترسید؟

سازگاری بالای محصولات ژل ژوویدرم اولترا با بدن انسان به شما اجازه می دهد تا پزشک شما به آسانیآن را کنترل نماید. همچنین این ماده حاوی 0.3٪ لیدوکائین برای کاهش درد به هنگام تزریق ژل است.

دکتر صفایی | تزریق ژل ژوویدرم

آیا این محصول عوارض جانبی دارد؟

بعد از تزریق، ممکن است قرمزی، تورم یا کبودی در ناحیه تزریق مشاهده شود که پزشک شما در مورد درمان هر چه سریعتر آنها توصیه‌هایی به شما کند. بهتر است اطمینان حاصل کنید که این عوارض جانبی طول نخواهد کشید و 12 ساعت پس از درمان، می توانید با آرایش معمولی خود، آن‌ها را بپوشانید. با این حال، در هر صورت بعید است که این عوارض طولانی تر از یک هفته طول بکشد. همچنین اگر شما عوارض جانبی دیگری را تجربه کرده اید، دریغ نکنید و با پزشک خود در میان بگذارید. به عنوان هشدار می‌توان گفت تمام روش های تزریق پوستی خطر ابتلا به عفونت را دارند.

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

به اشتراک بگذارید :