Doctor safaei contact

معرفی ژل ژوویدم VOLBELLA

معرفی ژل ژوویدم VOLBELLA

VOLBELLA ژل ژوویدرم (juvederm) یک محصول جدید از شرکت Allergan  فرانسه است که به طور خاص برای زیباسازی و همگون کردن جلوه های طبیعی لب مانند حجم و ظاهر آن طراحی شده است. این فرمول جدید باعث کاهش تورم نسبت به سایر محصولات می‌شود و ظاهر و احساس طبیعی بودن تغییرات را بهتر نشان می دهد. این ژل ژوویدرم اثر فوری و طولانی مدت دارد، اثبات شده است که به مدت یک سال در لب ها با یک تکرار تزریق 1 میلی لیتری اثرگذاری خود را نشان می‌دهد.

VOLBELLA ژل ژوویدرم از اسید هیالورونیک (HA)، شکر طبیعی موجود در بدن انسان‌ها ساخته شده است که به حفظ حجم و کشیدگی در پوست کمک می کند. این اسید هر یک یا دو روز در بدن شما دفع می شود و پس از ساخت، به طور مداوم جایگزین می شود.

عوارض تزریق ژل ژوویدم

ژل ژوویدم VOLBELLA

با این حال، با افزایش سن ما، این مکانیسم جایگزینی کاهش می یابد و اثرات مرطوب کننده و حجم دهنده HA کاهش می یابد. از این رو، HA   در  بازگرداندن طراوت و شادابی از دست رفته پوست و همچنین بهبود حجم و بافت پوست کمک زیادی می‌کند.

آنچه که این فیلر (پرکننده) را منحصر به فرد می کند استفاده از فن آوری Vycross  در تولید آن است که به واسطه آن نتایج  کارآمد تر، حجم بیشتر و ماندگاری بیشتری را خواهد داشت.

معرفی ژل ژوویدم | دکتر صفایی

چه خصوصیاتی باعث تمایز ژل ولبلا از سایر ژل ها می شود؟

ژل ولبلا منحصر به فرد است زیرا اولین ژلی است که سازمان غذا و داروی آمریکا استفاده از آن را برای رفع خطوط دور دهان (و یا خطوطی که در اطراف لبهای افراد سیگاری بوجود می آید) تایید کرده است. ژل ولبلا با تکنولوژی خاصی ساخته شده است و نتایج رضایت بخشی را برای بیمار به دنبال دارد.

کاندیدهای مناسب برای تزریق ژل ولبلا

افراد زیر نمی توانند از ژل ولبلا استفاده کنند:

  • کسانی که آلرژی و سابقه حساسیت شدید نسبت به پروتئین ها دارند
  • کسانی که به لیدوکائین و مواد بی حسی حساسیت دارند
  • کسانی که سابقه تاول تبخالی دارند

 تزریق ژل ولبلا چقدر طول می کشد؟

تزریق ژل ولبلا در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و به بخش های مورد نظر در صورت و تعداد سرنگ هایی که باید تزریق بشود بستگی دارد. فرآیند تزریق ژل ولبلا بین 15 الی 30 دقیقه طول می کشد و اگر متخصص از کرم بی حسی استفاده کند، ممکن است بین 20 الی 45 دقیقه طول بکشد.

دکتر صفایی | ژل ژوویدم ولبلا

عوارض ژل ژوویدرم Volbella

شايع ترين عوارض جانبی ژل ژوویدرم VOLBELLA عبارتند از: حساسیت در محل تزريق، تورم، سفت شدگی، کبودی و قرمزی. اندازه آنها عمدتا متوسط ​​بوده و با گذشت زمان دو تا چهار هفته خوب می‌شوند.

توصیه های مفید بعد از تزریق ژل ولبلا

از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید و از سونا و استخر هم استفاده نکنید تا 24 ساعت بعد از تزریق، از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید می توانید از کمپرس سرد برای کاهش عوارض استفاده کنید در مورد زمان مناسب برای آرایش هم حتما از متخصص خود سوال کنید.

 

 بیشتر بدانید: عوارض تزریق ژل

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

به اشتراک بگذارید :