Doctor safaei contact

جراحی ابدومینوپلاستی و مزایای آن

مزایای جراحی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یک روش جراحی برای افرادی که بسیار چاق هستند و پوست افتاده ای دارند بخصوص خانم هایی که زایمان مکرر داشته و به هیچ عنوان با ورزش کردن و سایر روش ها درمان نمی شوند موثر می باشد.

مزایای ابدومینوپلاستی | رفع افتادگی شکم

مزایای ابدومینوپلاستی

به کمک جراحی ابدومینوپلاستی (tummy tuck) مشکلات بسیار زیادی از اندام شما حل خواهد شد، کاهش حجم و سایز چشمگیر از شکم و پهلو ها و در ادامه ی آن از بین رفتن ترک خوردگی‌های سطح شکم و استرایاها ، صاف شدن و فرم دهی به شکم از مزایای ویژه‌ی این روش است که می تواند زیبایی و جوانی را به شما هدیه دهد.

ابدومینوپلاستی کامل برای خانم هایی که به دفعات متعدد باردار شده اند و افتادگی شکم دارند یا پوست شکم افرادی که شل و افتاده است بسیار مناسب می باشد.

عمل ابدومینوپلاستی موجب سفتی شکم می شود زیرا در ابدمینوپلاستی پزشک عضلات شکم را می کشد و می دوزد.

در عمل جراحی ابدومینوپلاستی چربی که توسط ساکشن و جراحی از بدن خارج می شود غیر قابل برگشت است چرا که در افراد بزرگسال چربی ها قدرت تقسیم پذیری خود را از دست می دهند و با کمی پرهیز غذایی و وزرش کافی نتیجه مطلوب به دست می آید و چربی ها دیگر باز نمی گردد.

مزایای ابدومینوپلاستی | ترمیم عضلات شکم

افزایش چشمگیر میزان اعتماد به نفس در افراد و حضور موثر در جامعه می تواند از نکات مثبت این جراحی باشد.

قبل از عمل فرد حتما باید چکاپ کامل شود مانند نوار قلب، رادیوگرافی قفسه سینه و آزمایشات کامل خون. داروهای ضد انعقاد خون نظیر آسپیرین حداقل دو هفته قبل از انجام جراحی ابدومینوپلاستی باید استفاده نشوند. بیماران باید در هنگام مراجعه به پزشک همه مشکلات خود، داروهای مصرفی و شرایط روحی و روانی خود را در میان بگذارند و در مورد عمل ابدومینوپلاستی همه جوانب و سوال های مورد نیاز را بپرسند.

دکتر صفایی | مزایای ابدومینوپلاستی

چه کسانی نباید عمل ابدومینوپلاستی را انجام دهند؟

اگر زنی هستید که قصد باردار شدن  دارید، ممکن است بخواهید انجام عمل ابدومینوپلاستی را به تعویق بیندازید تا اینکه فرزندان خود را به دنیا آورید. در حین عمل، عضلات عمودی شما تقریبا سفت می شود و حاملگی های بعدی می توانند آن عضلات را کاملا از هم جدا کنند به حالت اولیه برگردانند.
آیا قصد دارید وزن زیادی از دست بدهید؟ بعد از آن این عمل نیز برای شما مناسب نیست. بعد از اینکه همه چیز را امتحان کردید، ابدومینوپلاستی باید آخرین راه حل باشد. نباید از آن به عنوان جایگزینی برای کاهش وزن استفاده کرد. شما همچنین باید ظاهر زخم ها را بعد از برداشتن شکم در نظر بگیرید. قبل از عمل می توانید در مورد جای زخم و طول با پزشک صحبت کنید.

چه کسانی نباید عمل ابدومینوپلاستی را انجام دهند

نحوه آماده سازی برای عمل ابدومینوپلاستی

اولین قدم انتخاب جراح و دیدن وی برای مشاوره است. در آن جلسه، در مورد اهداف خود و گزینه های زیر صحبت خواهید کرد:
 ابدومینوپلاستی کامل

جراح شکم شما را از استخوان ران تا استخوان بازو باز کرده و در صورت لزوم پوست، بافت و ماهیچه را محکم می کند. این عمل جراحی شامل حرکت دادن ناف شما خواهد بود و ممکن است شما چند روز به لوله های زیر پوستی برای رفع نیاز خود احتیاج داشته باشید.

هدف از انجام جراحی زیبایی شکم چیست؟

جراحی زیبایی شکم یا "آبدومینوپلاستی" به عنوان یک روش جراحی زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث بهبود شکل و ظاهر شکم و کاهش چربی و پوست‌های اضافی در این منطقه می‌شود. این نوع جراحی ممکن است به دلایل زیبایی برای افرادی که با چاقی و یا کاهش وزن شدید مواجه بوده و اکثراً پس از زایمان بر آن‌اند که سلولیت و لایه چربی اضافی را از بین ببرند. با انجام این جراحی زیبایی، می‌توان به اعتماد به نفس بیشتر در فرد منتهی شود.

نحوه آماده سازی برای عمل ابدومینوپلاستی | دکتر صفایی

دکتر صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

به اشتراک بگذارید :