Doctor safaei contact

کاهش چربی در بدن با روش لیزر لیپولیز

عمل ساکشن شکم با لیزر

کاهش چربی در بدن با روش لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز (laser lipolysis) یک درمان لاغری غیر تهاجمی یا لاغری بدون لیپوساکشن و حذف ایمن رسوبات چربی سرسخت است که به سختی می توان از شر آنها خلاص شد، حتی اگر زندگی سالمی داشته باشید یا ورزش کنید. لیزر لیپولیز یک روش فوق العاده موثر برای خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته است، همچنین به سلولیت کمک می کند و پوست را سفت می کند. این روش طی چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. لیزر لیپولیز یک روش نسبتاً جدید کم تهاجمی برای از بین بردن رسوبات چربی موضعی در نواحی کوچک بدن است. اصل عملکرد این روش اثر حرارتی بر روی چربی بدن است.

اثر بر روی سلول های چربی توسط لیزر با فرکانس مورد نظر ایجاد می شود. لیزر باعث تشدید رزونانس سلول ها می شود و باعث فروپاشی غشاء آنها می شود. به دنبال آنها، دیواره بیرونی محافظ آنها حل می شود و سلول ها ساختار ژلی پیدا می کنند. سپس به روش طبیعی و با کمک سیستم دفعی بدن را ترک می کنند.

از بین بردن رسوبات چربی بدن | لیزر لیپولیز

لاغری و کاهش چربی در بدن با لیزر لیپولیز

شاید شما هنوز نمی دانید لیزر لیپولیز چیست؟ ليپوليز در اصل به معناي شكسته شدن سلولهاى چربي و کاهش میزان آن است اثرات لیزر لیپولیز تقريبا در هفته اول نتايج ابتدايي كاملا مشخص است و به وضوح از حجم چربي موضع كاسته مي شود. ولي برای مشاهده نتيجه نهايي باید به مدت  3 تا 12 هفته صبر کنید.

نمونه جراحی لیزر لیپولیز بازو دکتر صفایی

چگونه به یک اندام رویایی برسیم؟

لیزر لیپولیز روشی برای از بین بردن چربی اضافی با استفاده از لیزر است. این دوره به شما اجازه می دهد تا حجم بدن را از 3.5 به 8 سانتی متر کاهش دهید، این روش غیر تهاجمی است، نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد، موثر و بدون درد است. امروزه ترجیح داده شده ترین جایگزین برای لیپوساکشن کلاسیک است.

دکتر صفایی | کاهش چربی بدن با لیزر لیپولیز

لاغری با لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز برای کاهش چربی چه نواحی انجام می شود؟

لیزر لیپولیز برای رسیدن به اندام دلخواه شما گزینه مناسبی است. قسمت هایی از بدن را که می توان با لیزر لیپولیز به شکل دلخواه تبدیل کرد عبارتند از:

  • داخل رانها
  • شکم
  • چانه
  • زانو ها

روش هاي ليپوليز

به دو روش لیزر لیپولیز را انجام می دهند. انتخاب این روش ها بر اساس شرایط بیمار و تشخیص پزشک تعیین می شود.

  1. به كمك تزريق مواد داخل بافت چربي (مزوتراپي)
  2.  به كمك امواج صوتي (اولتراسونيك )

چگونگی عملکرد ليزر ليپوليز

 در روش لیزر لیپولیز تحت شرايط استريل موضع مورد نظر كاملا بي حس شده  سپس سوراخهاي كوچك 1 تا 2 ميلي متري روي پوست ايجاد مي شود و فيبر نوري بسيار نازك وارد بافتهاي چربي زير پوست و انرژي معيني از ليز به چربي ها تابانده مي شود كه باعث تخريب سلولهاي چربي مي شود. در اثر تابش اشعه ليزر، چربي ها به حالت نيم مايع در آمده و به راحتي توسط بدن جذب شوند يا از بدن خارج شوند ليزر ليپوليز تحت بي حسي موضعي انجام مي شود و يك جلسه آن 1 تا 3 ساعت زمان  می برد اين روش در چاقي هاي خفيف و متوسط كاملا كافي مي باشد و ديگر نيازي به ساكشن نمي باشد ولي در چاقي هاي شديد‌تر در حاليكه در لايه سطحي فقط از ليزر استفاده ميشود، در لايه عميقي علاوه بر ليزر نياز به تخليه چربي ها هم مي باشد. مناسب‌ترين نقاط بدن براي ليپوليز بازوها، غبغب ، پشت، پهلو، شكم، رانها و... می باشد.

چگونگی عملکرد ليزر ليپوليز

از بین بردن سریع چربی با لیزر لیپولیز

لیپولایزر زیبایی برای لاغری موضعی

لیزر لیپولیز زیبایی ترکیبی از مزایای " لیپوساکشن" و " لیزر" است که به لیست جدیدترین روش های لیزر لیپولیز در پزشکی زیبایی و زیبایی اضافه شده است. به عنوان لوازم جانبی شامل 10 پد بزرگ و 4 پد کوچک با چنین طول موج و قدرتی است که توزیع چربی را آسان و سطحی می کند. این عمل بسته به منطقه ای که بیمار به عنوان هدف انتخاب می کند ، در کلینیک های تخصصی یا مراکز زیبایی حرفه ای به مدت 20-40 دقیقه انجام می شود.

چگونگی عملکرد ليزر ليپوليز | دکتر صفایی

مزاياي ليزر ليپوليز نسبت به ساكشن

روش لیزر لیپولیز درد و تورم کمتری نسبت به روش  لیپوساکشن دارد ليزر ليپوليز بسيار ظريف و با دستكاري بسيار كمتر نسبت به ليپوساكشن همراه است به همین علت آثار ناهمواری روی پوست ایجاد نمی شود تابش ليزر در زير پوست باعث تحريك و ساخته شدن كلاژن و سفت شدن همزمان پوست و رفع سلولیت مي شود تاباندن ليزر در لايه سطحي باعث رفع سلوليت ميشود.

کاهش سریع چربی با روش لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز یکی از روش های ریشه ای برای کاهش چربی‌های زیرپوستی است که با استفاده از یک لیزر نوری انجام می شود. در این فرایند لیزرهایی با طول موج مشخص به چربی ها تابیده می شود و باعث اشتعال چربی های زیر پوستی می شود. این فرایند به عنوان یک انرژی جابجایی حرارتی به کار می رود که منجر به ایجاد گرما در اطراف بافت های چربی می شود. این گرما نیز منجر به ذوب و فرسایش چربی های زیر پوستی می شود. به این ترتیب، لیزر لیپولیز به سرعت چربی های زیر پوستی را کاهش می دهد.

مراقبت های لازم پس از انجام لیزر لیپولیز

به طور معمول بیمار بعد از گذشت 1 تا 4 ساعت بعد از انجام لیزر لیپولیز ترخیص می شود همچنین فرد به مدت 1 تا 3 روز در منزل نیاز به استراحت دارد. به این خاطر که بعد از رفع اثر داروهای بی حسی درد قابل تحملي مثل درد کوفتگي احساس می شود. حدود 2 تا 3 هفته محلی که لیزر لیپولیز روی آن انجام شده متورم است البته این تورم خود به خود رفع می شود. در این دوره پوشیدن گن برای بیمار بصورت شبانه روزی ضروری است.

مراقبت های لازم پس از انجام لیزر لیپولیز

کاهش چربی در بدن با روش لیزر لیپولیز

کاهش چربی شکم با لیزر لیپولیز

اثر لیزر لیپولیز چقدر طول می کشد؟

حذف تمام چربی ها برای همیشه غیرممکن است، اما می توانید مقدار آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. اگر بیمار به تغذیه مناسب پایبند باشد، سبک زندگی فعالی داشته باشد (ورزش شود)، نتیجه لیزر لیپولیز برای مدت طولانی باقی خواهد ماند. لیزر لیپولیز چربی فعلی را از بین می برد، اما از تشکیل رسوبات جدید چربی جلوگیری نمی کند.

اثر لیزر لیپولیز چقدر طول می کشد | روند انجام لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز بهترین روش برای کاهش چربی شکم

روند انجام لیزر لیپولیز

مراقبت های لازم پس از انجام لیزر لیپولیز

روند درمان به این صورت است که ابتدا دارو به قسمت هایی که نیاز به چربی برداری دارند تزریق می شود تا چربی نرم و تجزیه شود و سپس لیزر از تابش برای دستیابی به حذف نهایی چربی استفاده می شود. بیشتر لیزرهای مورد استفاده در لیزر لیپولیز 1-500mW یا 5-500mW لیزرهای کم انرژی هستند (لیزرهای heNe یا لیزرهای Nd:YAG با طول موج 1064 نانومتر معمولاً در عمل بالینی استفاده می شوند .) لیزرها می توانند گرما، نور و اثرات شیمیایی ایجاد کنندو تحریک بیولوژیکی روی بافت ها می تواند به طور انتخابی غشای سلولی سلول های چربی را ذوب کند و در نتیجه باعث پاره شدن و مایع شدن چربی و کاهش تعداد سلول های چربی شود. برای قسمت هایی که سطح کمی از چربی ذوب شده دارند، چربی ذوب شده را می توان با فشار دادن یا مکش سرنگ دفع کرد، در حالی که مقدار زیادی از چربی مایع شده باید توسط یک پروب لیزر مخصوص تحت فشار منفی ساکشن شود. علاوه بر این، انرژی آزاد شده در طول فرآیند لیزر لیپولیز می تواند تکثیر کلاژن در پوست را تحریک کند و پوست را پس از حذف چربی سفت تر و منحنی تر کند.

مراقبت های لازم پس از انجام لیزر لیپولیز | دکتر صفایی

دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

به اشتراک بگذارید :