Doctor safaei contact

دستگاه لیزر لیپولیز پیشرفته

معرفی دستگاه لیزر لیپولیز Lipotherme

دستگاه Lipotherme یا Pharaon Lipo ساخت شرکت OSYRIS MEDICAL فرانسه می باشد، این دستگاه از قوی ترین لیزر دیودی برای لیزر لیپولیز استفاده می کند و بر طبق گفته سازندگان قدرت آن تقریبا 3 برابر اولین نسل لیزرهای لیپولیز Nd:Yag می باشد.

نمونه جراحی لیزر لیپولیز بازو دکتر صفایی

Lipotherme اولین دستگاه لیزر دیود 980 نانومتر تائید شده توسط FDA می باشد و اختصاصا برای بادی کانتورینگ لیزری ساخته شده است.

فیبراپتیک این دستگاه 600 نانومتر و لیزر دیودی آن با طول 980 نانومتر با انرژی موجی مداوم قدرتمند 25 وات می باشد. انرژی لیزری لیپولیز می تواند به صورت ضربانی، ضربانی متعدد یا موج مداوم از طریق فیبر لیزری قوی تر و پایدارتر مورد استفاده قرار گیرد (سایر دستگاه ها از فیبر 300 نانومتر استفاده می کنند).

دکتر صفایی | دستگاه لیزر لیپولیز

دستگاه لیزر لیپولیز (Lipotherme)

معنی لغوی لیزر لیپولیز

Lipo  به معنای چربی و therme به معنای حرارت می باشد و در نتیجه Lipotherme به معنای کاربرد کنترل شده مقادیر بسیار کم گرما برای ذوب چربی  و لاغر شدن اندام های مورد نظر است.

از آنجایی که لیزر دیودی برخلاف لیزر Nd:Yag 1064 نانومتری، هموگلوبین گلوبول های قرمز را به طور مستقیم مورد هدف قرار نمی دهد، در نتیجه انرژی لیزر به طور مستقیم به سلول های چربی و نه بافت های اطراف منتقل می شود.

دستگاه لیپولیز

لیپولیز لیپوساکشن | مزایای لیزر لیپولیز | عملکرد دستگاه Lipotherme

Lipotherme چگونه باعث از بین رفتن چربی می شود؟

Lipotherme  یک روش کم تهاجمی، مؤثر و بی خطر می باشد که با استفاده از لیزر باعث ذوب و برداشت چربی‌های ناخواسته (مقاوم به ورزش و رژیم غذایی) در نواحی خاص از بدن می شود. علاوه بر برداشت چربی های ناخواسته، اثرات حرارتی لیپوترمه باعث جمع شدن پوست شده و منجر به پوست صافتر و سفت تر شده و باعث بهبود شکل گیری بدن می شود.

اگرچه لیپوساکشن معمولی روشی مؤثر می باشد اما روشی تهاجمی به حساب می‌آید، ولی لیزر لیپولیز لیپوترمه یک روش کم تهاجمی با دوره نقاهت کوتاه می‌باشد. اکثر بیماران فعالیت‌های روزمره خودشان را از روز بعد از عمل می‌توانند شروع کنند هر چند توصیه می‌شود که به مدت چند روز از انجام فعالیت های سنگین مانند ورزش خودداری نمایند. بسته به وضعیت فیزیکی و اهداف شما، لیپوترمه ممکن است به عنوان یک جایگزین برای لیپوساکشن معمولی باشد یا پزشک معالجتان ممکن است درمان ترکیبی با لیپوترمه و لیپوساکشن معمولی را توصیه نماید.

دکتر صفایی | لیزر لیپولیز چگونه باعث از بین رفتن چربی می شود؟

Lipotherme برای درمان رسوبات چربی موضعی در مناطق زیر استفاده می شود:

  • شکم
  • کمر (دستگیره های عاشقانه)
  • پشت (خط سوتین)
  • ران (داخلی و بیرونی)
  • باسن (کیسه های زین)
  • صورت (چانه و گونه)
  • زانو
  • بازوها (پشت بازو)
  • مچ پا

امروز برای مشاوره رایگان در مورد لیزر لیپولیز و بسیاری دیگر از تکنیک های پیشرفته کانتورینگ بدن به ما مراجعه کنید!

موارد منع مصرف لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز (laser lipolysis) به طور انحصاری برای کانتورینگ بدن و صورت کاربرد دارد. برای درمان علت تجمع ناهموار چربی ها  لیزر لیپولیز  توصیه نمی شود. این روش برای اصلاح شکل در بیماران مبتلا به چاقی شدید مناسب نیست. هر کدام از افراد که قصد انجام لیزر لیپولیز دارند، در صورتی که هر کدام از شرایط زیر را داشته باشند لیزر لیپولیز برای آن ها قابل انجام نیست:

  1. بارداری
  2. شیردهی
  3. چاقی
  4. دیابت
  5. آنفولانزا
  6. بیماری‌های عفونی شدید (هپاتیت، عفونت HIV و غیره)
  7. مشکلات لخته شدن خون
  8. هر گونه بیماری مزمن کبد و کلیه
  9. رگ‌های واریسی

لیزر لیپولیز برای کانتورینگ بدن و صورت

قیمت دستگاه لیزر لیپولیز | لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز و فرآیندهای ذوب چربی با لیزر چیست؟

لیزر لیپولیز و فرآیند ذوب چربی با لیزر اساساً فرآیندی است بر روی ذوب چربی در ناحیه مورد نظر با استفاده از فناوری لیزر. لیزری که در بسیاری از شاخه های پزشکی استفاده می شود، اکنون از نظر زیبایی نیز کاربرد دارد. با یک کابل فیبر نوری بسیار نازک، انرژی لیزر به ناحیه‌ای که چربی وجود دارد منتقل می شود و باعث می شود چربی تجزیه شده و از بین برود. با تبدیل مقداری از این انرژی به گرما در زیر پوست باعث سفت شدن و بازیابی شلی پوست می‌شود.

    لیزر لیپولیز و فرآیندهای ذوب چربی با لیزر چیست

    کاهش چربی های شکم با دستگاه لیزر لیپولیز

    کاربردهای لیزر لیپولیز:

    •    از بین بردن سلولیت
    •    کاهش علائم کشش و ظاهر پوست پرتقال
    •    فعال‌سازی لیپولیز
    •    افزایش تخلیه لنفاوی
    •    بهبود گردش خون و اکسیژن‌رسانی بهتر بافت‌ها
    •    تسریع متابولیسم سلولی
    •    تحریک تولید کلاژن

    آیا دستگاه لیزر لیپولیز Lopotherme بی‌خطر و ایمن می‌باشد؟

    بله، دستگاه لیزر لیپولیز Lipotherme تائیدیه CE اروپا را در دسامبر 2007 و تائیدیه FDA آمریکا را در آوریل 2008 دریافت کرده است. قیمت دستگاه لیزر لیپولیز با توجه به اینکه این دستگاه کاملا ایمن است و هیچ آسیبی به کسی وارد نمی شود بسیار مناسب است. لیزر لیپولیز بدون توجه به نوع پوست و سن بیمار برای همه افرادی مناسب است که می‌خواهند بدون درد، سریع، غیرتهاجمی، بدون خطرات سلامتی و دوره توانبخشی طولانی، اندام و وضعیت پوست خود را بهبود بخشند.

    عوارض لیزر لیپولیز | دکتر صفایی

    قیمت دستگاه لیزر لیپولیز

    جوانب مثبت و منفی Lipotherme

    دستگاه Lipotherme دستگاهی است که به آن لیپوساکشن لیزری و به این روش حذف چربی با لیزر نیز می گویند، یک درمان زیبایی جدید است که برای از بین بردن رسوبات چربی ناخواسته استفاده می شود. تغذیه متعادل مناسب و فعالیت بدنی مبنایی است که مسیر رسیدن به هارمونی بر آن گذاشته می شود. اما گاهی ممکن است این مسیر برای فردی بسیار طولانی باشد و در چنین لحظاتی لیزر لیپولیز (Lipotherme)  به کمک کسانی که قصد دارند وزن کم کنند می‌آید. این روش اثر حرارتی بر رسوبات چربی دارد. بنابراین، می توانید از غب غب، شکم بزرگ، باسن حجیم و سایر مناطق مشکل خلاص شوید. امروز ما به طور مفصل این فناوری مدرن پزشکی زیبایی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

    آیا چربی بعد از استفاده از Lipotherme برمی گردد؟

    تمام چربی های ناحیه بعد از لیزر لیپولیز از بین نمی روند. چربی ها به میزانی که متخصصان برای تعادل بدن ما تعیین می کنند از بین می روند. پس از انجام لیزر لیپولیز، شرایطی وجود دارد که نیاز به توجه بیمار دارد.

    بسیار مهم است که فرد تحت درمان به درستی تغذیه شود. زیرا پس از مصرف، اگر فرد غذاهای پرکالری مصرف کند و به درستی تغذیه نشود، ممکن است وضعیت نامطلوبی برای بازگشت مجدد چربی از دست رفته باشد. تغذیه مناسب بعد از لیزر لیپولیز بسیار مهم است. اگر فعالیت های ورزشی به طور منظم با تغذیه مناسب انجام شود، اطمینان حاصل می شود که چربی حذف شده از نواحی ناخواسته دوباره تشکیل نمی شود.

    دکتر فرامرز صفایی پیروز | بورد تخصصی جراحی عمومی ( پلاستیک - ترمیمی )

    برچسب ها

    به اشتراک بگذارید :